FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
state: active
domain: laserturken.se holder: timsjs1010-02221 admin-c: - tech-c: - billing-c: - created: 2010-10-28 modified: 2010-10-28 expires: 2011-10-28 Mer lär komma.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja just det! Så kallas/heter hon, vet inte var jag fick berit ifrån.
Citat:
Det är ju som tidigare sagt åt Laserturken's idioti som vi skattar åt, för min del älskar jag även språket han använder (inte rasistiskt, men hans meningsbyggnad är av hög klass). Själv jobbar jag i Malmö och känner inte direkt någon större rädsla av att bli skjuten av lasermannen då jag inte har invandrarbakgrund. Sen är jag inte heller rädd för laserturken ska misstänka mig, för jag ser knappast misstänkt ut. Det ända jag gör i Malmö är att gå från stationen till kontoret (200m). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
verkar redan finnas lite parodier sök på "laserturken" på youtube. inget direkt roligt än men men
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men för helvete lägg ner , håll dig borta om du inte tycker det är roligt, de flesta verkar ha humorn i behåll och tycka det faktiskt är roligt, nej jag har ingen sympati för en galen turk/arab/syrian som är totalt skogstokig och inte sovit på 5 dar och gör bort sig framför kameran till en reporter.
Inget du säger kan ändra på min smak för humor tyvärr jajaja hahaha |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Glädjs åt den roliga videon eller hata den, men det är videon denna tråd handlar om inte mig som person. Senast redigerad av knullis den 2010-10-29 klockan 16:33 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ok!
....... |
||