Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Någon som känner till Rosemagruppen?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-26, 18:36 #41
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Citat:
Originally posted by tedeh@Mar 25 2007, 12:10

Vem är det som har reggat den eg? Träd fram :P
--- h34r: ---
Internet Sweden är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-26, 18:56 #42
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 210
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 210
Citat:
Originally posted by tedeh@Mar 25 2007, 12:10
Vem är det som har reggat den eg? Träd fram
OT: Nu trädde han visserligen fram, men uppgiften fanns hela tiden på iis.se
autosvar är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-26, 18:58 #43
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 210
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 210
Citat:
Originally posted by Tusse@Mar 26 2007, 10:46
Alla mina domäner är reggade privat på mig
Precis. Men marknadsförs via ett företag.
autosvar är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-26, 23:06 #44
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
Sussane, du får JÄTTEGÄRNA lägga upp mailen här så jag får en möjlighet att försvara mig. Jag har bett innan att du mailar dom till mig innan men du vägrar så hur ska jag kunna försvara mig om jag inte skrivit mailen, inte sett eller läst dom. Mitt första mail till dig var efter att du mailade och frågade om du hamnat hos Mikael Robertsson och jag svarar JA. Därefter har jag skickat 4-5 mail till dig där jag försöker förklara för dig att det finns 100-tals Mikael Robertsson i Sverige. Innan dess har jag ALDRIG någonsin mailat dig. Publicera dessa mail som du anklagar mig för NU så jag får möjlighet att försvara mig. Eller be om ursäkt för att du anklagat mig oskyldigt. Att påstå att jag skrivit nått utan att komma med bevis är lågt. Sajterna www.sex power.se och www.sex power.dk har jag för övrigt ALDRIG hört talas om och än mindre besökt.

EDIT. Jag har läst ditt inlägg igen och förstår inte riktigt men det verkar handla om bud på några porrsajter eller porradresser. Jag kan berätta att min domänportfölj inte innehåller en enda *sex* adress och jag har aldrig visat intresse för denna typ av domäner, som sagt, du förväxlar mig med någon.
robertsson är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-27, 02:06 #45
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 16
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 16
Citat:
Originally posted by robertsson@Mar 26 2007, 23:06
Sussane, du får JÄTTEGÄRNA lägga upp mailen här så jag får en möjlighet att försvara mig. Jag har bett innan att du mailar dom till mig innan men du vägrar så hur ska jag kunna försvara mig om jag inte skrivit mailen, inte sett eller läst dom. Mitt första mail till dig var efter att du mailade och frågade om du hamnat hos Mikael Robertsson och jag svarar JA. Därefter har jag skickat 4-5 mail till dig där jag försöker förklara för dig att det finns 100-tals Mikael Robertsson i Sverige. Innan dess har jag ALDRIG någonsin mailat dig. Publicera dessa mail som du anklagar mig för NU så jag får möjlighet att försvara mig. Eller be om ursäkt för att du anklagat mig oskyldigt. Att påstå att jag skrivit nått utan att komma med bevis är lågt. Sajterna www.sex power.se och www.sex power.dk har jag för övrigt ALDRIG hört talas om och än mindre besökt.
EDIT. Jag har läst ditt inlägg igen och förstår inte riktigt men det verkar handla om bud på några porrsajter eller porradresser. Jag kan berätta att min domänportfölj inte innehåller en enda *sex* adress och jag har aldrig visat intresse för denna typ av domäner, som sagt, du förväxlar mig med någon.

Jag ska nu kontrollera med en Jurist om anklagelser att jag gör intrång på varumärken mm skrivet av MissDomain och har nu skrivit ut alla trådar och kommer inte att skriva mer förrän jag har pratat med honom.

Sen vidare att ni har reggat rosemagruppen.se till ett sk Forum där det står så mycket dynga om rosemagruppen, att Ni borde börja sjunka snart.

Sen återkommer jag till dig Micke och mailar antingen på [email protected] eller [email protected]

ÅJJJJJJ du hade ju endast en mail !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OJJJJJ här kommer den 3:e [email protected] det finns en till men enligt dig har du endast en

Jag håller på att leta upp ett mail som har med detta sexpower som du förnekar totalt där även din mailadress [email protected] finns med så jag ska göra det så kort som möjligt MEN du sa att du endast hade 1 mail jag har redan 2mail på dig här från vår mailkonersation men måste titta igenom mailen så ifrågasätts ingenting mera, så får alla nyfikna svar, med tanke på er pro. så borde Ni rimmligtvis ha bättre för Er än att sitta och tjafsa som en "bunt tjärringar"

Vill bara säga till dig Micke att sanningen segrar till slut
Tusse är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-27, 06:16 #46
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 16
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 16
Citat:
Ursprungligen postat av roberthogberg
Företagets namn FIRMA ROSÉMA-GRUPPEN
Juridisk form * *Enskild firma
Innehavare * AXXXXX, SUSANNE ELISABETH
Citat:
Ursprungligen postat av roberthogberg
Företagets namn FIRMA ROSÉMA-GRUPPEN
Juridisk form * *Enskild firma
Innehavare * AXXXXXX, SUSANNE ELISABETH

Innan du ger dig ut och ha roligt på andras bekostnad så läs detta

Enskild näringsidkare

InnehållFöretagsformen enskild näringsidkare kallas ibland enskild firma. Den innebär att en fysisk person (en människa) själv driver och står för sin rörelse. Ett företag som drivs på detta sätt är inte en juridisk person och näringsidkaren är personligt ansvarig för till exempel att avtalen hålls och skulderna betalas.

AB Jaa Juridisk person
Tusse är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-27, 07:19 #47
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 16
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 16
Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Citat:
Originally posted by -Tusse@Mar 26 2007, 10:46
Citat:
Originally posted by -Westman@Mar 26 2007, 10:34
Öh, vilande företag men har reggat en massa domäner och testat av marknaden? Låter i mina öron som om företaget inte är vilande. Aja, det var väl egentligen skitsamma för min del - skatteverket kanske har andra åsikter.



Alla mina domäner är reggade privat på mig

Citerar:
Citat:
erhållit mail från Rosemagruppen
Ok, antingen har du gjort fel i utskicket eller så är inte företaget vilande med andra ord?
Citat:
Originally posted by -Westman@Mar 26 2007, 15:37
Citat:
Originally posted by -Tusse@Mar 26 2007, 10:46
Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Öh, vilande företag men har reggat en massa domäner och testat av marknaden? Låter i mina öron som om företaget inte är vilande. Aja, det var väl egentligen skitsamma för min del - skatteverket kanske har andra åsikter.
Alla mina domäner är reggade privat på mig
Citerar:
Citat:
erhållit mail från Rosemagruppen
Ok, antingen har du gjort fel i utskicket eller så är inte företaget vilande med andra ord?
Men snälla du domänerna är INTE reggade i rosemagruppen utan på mig personligen, i efterhand med facit i handen så var det mycket dumt av mig att skriva det namnet men det är vilande och har inte använts på ca15år det i annat än i vissa mail, en del skriver jag endast mitt namn.
Anledningen att jag skrev det var att jag endast skulle göra en "test" som jag skrev.
Sussi

Jag ska själv ringa till Skatteverket och berätta precis som jag har skrivit här, men jag har inte gjort några transaktioner med det namnet och har heller inte sålt något
Sussi
Tusse är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-27, 11:10 #48
Ingos avatar
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
Ingos avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
OM du nu är 100% säker på att det är robertsson som har skrivit mailen till dig och att han vill se de här på forumet så är det väl enbart at publicera de eller kan det vara att man inser att det kan vara fel person man har tagit.

Det hela låter mer som en såpa än något annat.
Ingo är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-27, 11:29 #49
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 396
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 396
vill bara påpeka att:

hitta.se får 40 träffar på "Mikael Robertsson" på privatpersoner och 611 inom företag
eniro.se får 47 träffar på privatpersoner..

det finns således en viss risk att någon annan än Robertsson här, har reggat [email protected]

Dock så är Robertsson troligen ägare till [email protected] (då Internetkonsult AB ligger bakom sms.se som är Robertssons hemsida enligt hans profil)

Hur som.. sluta pajkastningen nu och istället publicera de email som R enligt dig ska ha skickat? Vi vill nog alla se vart den här boxningsmatchen slutar


och sen ett önskemål.... kan ni sluta citera 2 ggr?
melin är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-27, 12:38 #50
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Citat:
Originally posted by melin@Mar 27 2007, 10:29
vill bara påpeka att:
....Vi vill nog alla se vart den här boxningsmatchen slutar...
Nej för f*siken... Stäng denna tråd... Vem bryr sig egentligen om detaljerna? Jag tror att alla som läst i tråden redan har sin bild klar..
Storen är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017