FAQ |
Kalender |
![]() |
#441 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tja, Affiliator låter inte särskilt lockande av denna tråden att döma...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
|
|||
Nykomling
|
Affiliators sida ligger nere idag 15/12 och klicklänkarna som går via den fungerar inte heller, inte bra så här i högsäsong.... när kommer ni igång igen??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||
|
|||
Medlem
|
Man behöver bara läsa de senaste sex-sju senaste inläggen samt vara normalbegåvad för att dra slutsatsen att detta är ett företag som befinner sig i ett ekonomiskt läge där lagen stipulerar upprättandet av en kontrollsbalansbudget.
Jag är övertygad om att konkursen bara är några veckor borta och det vågar jag skriva utan att ha någon som helst (tidigare) kunskap eller kännedom om företaget. För övrigt är deras resa genom inläggen påfallande lik den Agent Interactive hade med löften, förklaringar, löften, löften och ridå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Affiliator AB är inaktivt och verksamheten ingår så vitt jag vet i Getupdated numera?
![]() |
![]() |
#446 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Affiliator har vid ett flertal tillfällen redovisat betalade fakturor som obetalda, därigenom har man försenat utbetalningarna till publishers och kunnat använda pengarna till att stärka kassabalansen inom Getupdated. Eller också är det bara vanligt slarv, men lik förbannat blir det sent betalt.
Tillägg: Jag tror att risken för konkurs är låg, eftersom Affiliator ingår i ett större sammanhang som dessutom är börsnoterat. Men det är oroande att de har dålig organisation och inte hinner med. Har nu inga aktiva sidor kvar där, men det är av andra anledningar. I nuläget vill jag inte avråda någon att börja som Publisher hos Affiliator, däremot ska man vara vaken för att utbetalningarna kan dröja. Senast redigerad av Magnus_A den 2010-12-16 klockan 09:00 Anledning: Tillägg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De tar tid att få pengarna, men det har fortlöpande kommit in pengar.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vi hade tyvärr ett avbrott under den eftermiddagen. Ett fel i datorhallen gjorde att kommunikationen mellan våra front-servrar och databasservern falerade, ett febrilt felsökande inleddes av vår leverantör och så snart felet hade identifierades så åtgärdades detta. Vi ber hemskt mycket om ursäkt för eventuella problem detta orsakades och timingen kunde inte vara sämre! MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|