FAQ |
Kalender |
![]() |
#401 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jodå, ser ut att fungera. Blev en ganska bra fredag efter en seg onsdag/torsdag tycker jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Riktigt kul att ni drar igång med individuella bonusincentiv på Hotels.com program, hoppas att det smittar av sig på andra program framöver!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Bokus Prepaymentkonto lyckades gå ner igen på bara några dagar. Anledningen till detta var att några affiliates gjorde extra insatser i programmet som vi inte tagit höjd för. Betalningen har dock skyndats på och kommer komma in på torsdag och med det så kommer statistiken att bli tillgänglig igen. Ber om ursäkt för problemen det ställer till för er. Vänligen/ Caroline Tradedoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Nu behöver vi er hjälp! I november (datum ej satt än) kommer vi ha ett event dit vi bjuder in alla våra kunder. Tanken är att ni affiliates ska få berätta hur ni jobbar, vad ni efterfrågar, vad ett bra kunderbjudande för er är osv. Vi behöver nu tips på affiliates som kan representera ett segment. Det handlar om att under ca 10-15 minuter hålla ett anförande om just det segmentet och sedan kunna svara på eventuella frågor från kunderna. Vi vill alltså ha tips på affiliates som kan representera dessa segment: Reward Metasök Community E-post Specifik braschaffiliate (tex finans, rese, telecom) Maila in ditt tips till [email protected] Tack på förhand! ![]() Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Mitt segment är att fixa statistiken för pre-payment.
Men jag kommer inte åka till Stockholm för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag hade plockat bort mina utbetalningsuppgifter i TD:s gränssnitt för att hålla inne utbetalningar till nästa kvartal. Enligt lite gamla uppgifter från SLS skulle detta inte vara ett ovanligt förfarande, men idag skapades ändå en utbetalning trots att jag inte har något bankkonto angivet. Har ni slutat med denna "feature"? EDIT: Hm, pengarna är nu tillbaka på kontot verkar det som, och utbetalningsspecen försvann!? Nåja, jag är nöjd för tillfället. Senast redigerad av Perben den 2009-09-22 klockan 09:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Just nu går det ej att logga in hos oss. Vi jobbar på att åtgärda felet. Vänliga hälsningar// Caroline |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|