FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Tycker också att ett nyhetsbrev låter intressant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Även jag finner ett nyhetsbrev intressant.
Jag skulle gärna vilja se någon referens från Tomas också. Har du något exempel på en annons eller liknande som finns lätt tillgängligt, som du ligger bakom?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, ett nyhetsbrev vore mycket bra.
Vore trevligt om du Thomas, eller någon annan, kunde länka till de reklamkampanjer som nämnts i tråden. Är lite för lat för att leta upp alla dessa själv ![]() Skulle även vilja veta om det finns några direkta fällor som man absolut inte ska använda sig av i ett säljbrev? Tack för Wn's bästa tråd Thomas! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.se/f10t7885.html Gjorde en sökning och hittade några sajter, men det ser mest ut som om tomas lagt ut massa artiklar (samma?) för att ranka vissa länksajter, typ www.internet-dating-search.com Sen finns ju denna mer säljande sajten, som jag tycker ser skrämmande ut, men det kanske fungerar.. vad vet jag? Med skrämmande menar jag att jag direkt tror att det är lurendrejeri på gång... www.lodenweb.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ser ut att bli en intressant fortsättning på den här tråden...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
/micke04
Japp, Mikael Eriksson var det. Vet inte vad som hänt med hans sida, Inkomster.nu Han hade ingen objektiv bok om ämnet, var man involverad i hans affärer så såg han till att man fick de rätta kunskaperna. Naturligtvis för att det gynnade hans affärer. om det gynnar mig så gynnade det han :-) Jag tror jag har alla hans böcker kvar i min gamla dator. Han hade en stab på 4 - 5 pers och en del underhuggare, en av dessa underhuggare var jag. Citat:
Edit: Vore intresssant att veta var du ser lurendrejeriet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag läste "http://www.hotlib.com/articles/show.php?t=Know_The_Fundamentals_To_Success" och som ett litet experiement så bytte jag ut ordet "market" mot "spam" vilket gav en del lustiga resultat.
Highlights: Make your business plan simple. Concentrate on building a list. Find affiliate programs and joint venture partners to supply products and income. Regardless of what spaming method you choose, you'll need a basic spaming plan. Poor spaming. Promoting may not be as much fun, but it's key to making the fun parts pay off. You should spend more of your time spaming than on any other task. There is no one perfect system for spaming, but that's OK. With a good system and a steady effort you ll do just fine. If you already have a good system, and it can be easily duplicated to your downline, stick with it. If not, find a proven system that are currently working well and that can be duplicated by everyone in your group. It's just a numbers game - pure statistics. Man lurar sig lätt att tro att "internet marketing" är något luddigt fint, men om man läser noga så dyker de välkända orden upp som "downline" och "system". Då vet man vart det bär. Till MLM-träsket med midnight train. Transeurope mlm-trance osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
|
||||||
Flitig postare
|
Citat:
här om ni är intresserad.. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
![]() Bla så testar vi mycket för våra kunder och det jag ser nu på första sidan så har vi tydligen testat en annons för "high paying google adsense keywords" åt en kund och den färdiga produkten ser inte exakt ut så här utan nu är det först en "landing page" för att få besökarnas kontaktinfo för att sedan skickas till en riktig site.. Av alla som kommer till den nya siten från våra text links så är det nu 23% som ger oss deras info under löpande test period och vi får in 4-7 orderar per dag just nu. Tilläggas ska att det idag är ett "membership program" med en affiliate service som de får tillgång till och det kostar $2.95 för de första 3 dagarna och därefter $24.95 per månad och de allra flesta (82%) stannar efter tre dagars erbjudandet. Vi har ett hundratal affiliates som säljer den här produkten idag och den genererar en skaplig månadsinkomst. Medlemmarna får tillgång till bla 11.000 artiklar som de kan använda till bla adsense samt "4.000 high paying keywords" som uppdateras varje vecka, adsense trackers mm mm.. Säljbrevet som är just nu på siten är skrivet av mig, det tog ca 30 minuter och jag skrev den mycket snabbt för att kunden direkt skulle få en aning om hur det skulle kunna se ut och trots att stavningen och annat inte var/är till 100% bra så gick det mycket bra när vi testade med adwords och den genererade en skaplig vinst på kort tid.. så jag måste ha gjort något rätt trots alla misstag på sidan. Bla annat så körde vi en solo ad i ett newsletter och den drog in 69st ny orderar och 47 av dessa var kvar flera månader efter annonsen så det här konceptet fungerade skapligt och gör det än idag... med en annan site.. |
|||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|