FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nja, datagolv är inte nödvändigt för att det ska vara en riktig datahall men det underlättar arbetet i hallen och har ett flertal fördelar t.ex. att det är lättare att brandskydda med kablarna i golvet än att ha dem i taket.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är godkända hallar, och 195:- i månaden täcker elen och lite till.
Vi har dubbla anslutningar i tre olika hallar i Sverige vilket jag tror är väldigt ovanligt. Crystone tjänar pengar på alla sina tjänster förutom SE adresser ![]() Vårt mål är att vi ska vara det självklara valet för Co-locations samt Dedicerade servrar, därav det billiga priset, men som sagt vi tjänar pengar och våra kunder får en bra tjänst. en win/win situation men andra ord! /Mattias Kaneteg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag var aldrig inne i datahallen, men lokalerna var riktigt fräscha. Det såg ut som om Eastpoint (som äger crystone, typ) har många "designrum" i Stockholm. T.ex. såg jag lite J.LINDEBERG kläder hänga i ett av rummen, och vad jag vet så är det eastpoint som skapat deras sajt.
Jag skulle bli överaskad om datahallen var skräpig.. PS. Decibel, jag pingade www.sunet.se idag och nu låg pingen på 1.29-1.64 ms! :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det jag betalar är 195kr + 80gb extra bandbredd för 95kr (totalt 160gb). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Sen är det ju inte så att vi bara säljer 1u Co-lo utan även tilläggstjänster. Det är ju inte så att man tjänar pengar på att regga en se adress för 99-120:- heller. Eastpoint/Crystone gör vinst varje år, så det är beställa så kommer både Ni och vi bli nöjda. /Mattias Kaneteg |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|