FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag vet ju inte riktigt vilka trådar han hänvisar till om han nu gör det för jag tyckte inte att det stog nåt sånt i hans inlägg ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Menar du att man kan optimera en framessite bättre än vad många gör med framessiter eller menar du att man kan optimera en framessite lika bra som en site utan frames ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag menar denna tråden DistansData. Eftersom jag vet att Netonnet inte betalar några konsultfirmor för att utveckla sin site längre.
Dessutom så är det troligen publika uppgifter om du kollar i deras pressreleaser osv att den totala utvecklingskostnaden för hela siten var betydligt lägre än de siffror du angav. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Du kanske kan visa mig till info om det också ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jamen kan du försöka förstå nåt ? Om någon kommer med påståendet att framessiter kan optimeras lika bra som siter utan frames så betyder det väl inte att alla ska köpa det påståendet ?
Jag tror inte att framessiter kan optimeras lika bra för sökmotorer som siter utan frames, men för att om det skulle vara så nu helt plötsligt så vill jag ju gärna lära mig lite mer om det. Då vill jag gärna få lite mer info om det och inte bara det som någon framesdiggare påstår i den här tråden, om det är så så är det ju rätt personer att fråga om man kan få lite mer info om det ? Om jag påstår att aftonbladet egentligen ägs av Expressen, ska alla köpa det påståendet om jag hänvisar till mitt påstående i den här tråden ? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|