FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
|
||||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
I övrigt skulle jag vilja förelså att ni skickar ut ett mail till budgivarna om lagt bud blir överbjudet. Jag hade lagt ett bud och blivit överbjuden utan att märkt det.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Man bör iofs även ska få möjligheten att "stoppa" prenumerationen om man inte längre är intresserad av att delta i vidare budgivning. Är ju dessutom enkelt ordnat rent funktionsmässigt så det skadar ju definitivt inte att implementera om man på det sättet kan tillfredsställa en kunds behov ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Lär faktiskt säga att det känns lite konstigt att ni själva är med och bjuder på domänerna. I alla fall när det är mellan de båda som står bakom sajten. Får lite känslan av att ni försöker trissa upp priserna. Men det kanske bara är jag... eller har jag missat något?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Att du är med och bjuder på fin.se må väl vara hänt eftersom du antagligen är intresserad, men det känns lite som ni är "jäviga" eller något i den stilen eftersom ni alltid har en 10%ig fördel vid budandet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() 10%ig fördel kan jag inte hålla med om, det är ju säljaren som betalar 10% oavsett vem som köper den, och dom 10% går inte precis rätt ner i våra fickor om du menar så. Skulle jag haft något att dölja så skulle jag registrerat ett annat konto med ett helt annat namn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
1. Om inte säljarens 10%-iga försäljningsavgift går till domänägarna, vem går den då till? 2. 10% av 1000 Kr. är mer än 10% av 500 Kr. Det är vad min miniräknare säger i alla fall. Så visst gynnas ni som ägare av domänen av höga försäljningspriser. 3. Inte speciellt taktiskt att avslöja en flexibel moral med citat: "Skulle jag haft något att dölja så skulle jag registrerat ett annat konto med ett helt annat namn." Alltså är du i stånd att göra något sådant om du vill dölja något. Är det så jag ska uppfatta det? Känner mig ytterst tveksam till Missdomains nuvarande affärsmetoder efter att ha läst de senaste inläggen. Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|