FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har bra kontakter med både entreprenörer eftersom vi träffar och gör många intervjuer med dessa på www.startaeget.se, och även företag och föreläsare som säkert kan ställa upp. Att köra en kryssning är inga problem, förutom att vi nog inte får tag på någon som kan tänka sig att föresläsa eftersom de då tvingas vara borta i minst 24 timmar och då dessutom hel helg, istället för att ställa upp i 40-50 min.
Någon som vill hjälpa till att sy ihop allt? Annars så sätter jag igång själv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tar mig fram varsomhelst, hursomhelst, närsomhelst. Sign me up!
Ett 'litet' föredrag av min sympatiske vän "BredbandsJesus", kanske? MVH: WebMazter ![]() Många bäckar små... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker vi tar Ferrari-lokalen i Sthlm city. Bilder finns på första sidan i tråden. En kompis kan ordna med detaljerna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Men borde vi ha någon form av tema om en något sånt här skall köras. Jag kan tänka mig att om detta går bra, kan detta bli något som görs några fler gånger per år.
Kanske ett helt event i nätmarknadsföringens anda, med talare från tex Google (de har ju kontor i sthlm nu) och även våra medlemmar här. En annan sak kan ju vara accessibility och usability. Då kan man ju ha workshops till temat va. Eller hade ni tänkt köra allt på en och samma gång? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Jo visserligen när du säger det så haha ![]() Nej men om du läste lite mer så förstår man att det inte _riktigt_ var det jag hade i åtanke ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Känns inte riktigt som det är så strukturerat än, alla verkar ha ganska olika visioner, men det kommer kanske?
Vad är huvudsakliga målet med mötet? Att bara träffa de andra WN-medlemmarna som sådana där "internet-chat"-träffar? Isåfall är det väl bara att hoppa på första bästa kryssning. Eller blir det innehåll, med föreläsningar? Isåfall borde det väl gå att ordna någon konferenslokal på ev. hotell (Grand? =) till bra pris om det är många som ska ha hotellrum?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ta det som det kommer
|
||
![]() |