FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Menade inte att det var OK men all reklam funkar så att den hottas upp så det är inget unikt för just mobilt bredband. Har haft ganska taskiga erfarenheter av Tele2s mobila bredband tidigare, hade en förmåga att koppla upp och ner hela tiden fast det var i dess "ungdom" så dom kanske har fått ordning på det nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Telia har vunnit mitt hjärta
Haft både Tele2 och Tre innan jag började använda mig av Telias tjänst. Fungerar, för mig, på flest platser och har nästan alltid sin "maximala" bandbredd att ge. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har inte läst alla sidor i tråden och alla inlägg, ursäkta om jag skriver något som redan har skrivits eller så:
Mobiltbredband är ingeting att ha, telia har 5GB trafik varje månad, min kompis har det och det räcker med att han sitter och surfar 2h framför datorn och så blir allting långsammt och internet fungerar inte. Mobilbredband är inte något att ha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag hade en Volvo en gång som det bara var problem med när den var hel så gjorde den bara 160 i nedförsbacke, medvind och hemlängtan så nu vet ni att en Volvo är inget att ha. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
rille77: Jag vet med all säkerhet att du bara pratar skit. Jag har en kompis som har en volvo och den funkar perfekt!
(Missade lektionen om att ironi ofta blir misstolkat i skriven text) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Varför rekommenderar alla E220 modemet i den här tråden, vad är det för fel på E169 ? Ni snackar om olika profiler, missar jag något, det är ju en nätverksanslutning, olika profiler går väl att skapa i Windows, 3´s programvara äter 30mb minne på egen hand, vilket väl iofs finns, men är ändå onödigt, less is more. (men som sagt, jag inser mina begränsningar och att jag säkert kan ha fel) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
|
Citat:
E220 kan du låsa upp själv. Tre mjukvara är osmidigare än telia / tele2.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
|
Citat:
Vad är det för download limitar på kontantkorten? Tre har 20 GB i download limit per mån.... Men hur är det kontantkorten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
|
Tele2 har något erbjudande nu , där man kan köpa modem och startpaket på ICA 299:- .. Hitta dock ingen info om det på nätet...
Tro att det är E169 modem man få, det fungera fint i Ubuntu.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Medlem
|
Som sagt, jag ska bara använda det några gånger i månaden, då jag är ute på vägen eller hos svärföräldrarna, etc
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|