FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Finns det något annonseringsprogram, som riktar sig till svenska sidor, som erbjuder annonser som visas när man kollar på en film i flash-spelare? Det vill säga som TV-reklam fast för nätet där man får betalt för antalet tittare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Bumpar den här tråden igen. Har inte haft någon lycka sedan den startades.
Ingen som vet någon tjänst? Är ute efter en simpel tjänst där man visar reklam innan ens videoklipp på sajten och antingen får betalt per visning eller per klick på annonsen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag puttar upp tråden igen och hoppas att någon vet något företag som erbjuder videoannonser nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
PlayAd: http://www.playad.se/
GoViral: http://www.goviral.com/ De kanske inte är vad du söker men ändå ![]() Senast redigerad av Linuus den 2010-10-13 klockan 21:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag testade Goviral Network "affiliate med reklamfilmer" i par månader, det blev lite över 100000 impressions och lite över 1000 giltiga klick men gav knappt 40 euro, bytte tillbaka till google adsense "som bevisats bäst" som ger dessutom mycket mer.
kanske gammal tråd men det är aldrig för sent att varna folk. Senast redigerad av vidir den 2011-02-10 klockan 16:49 Anledning: glömde en grej.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Har det hänt något mer på den här marknaden?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag hittade nu Tailsweep som tydligen har skapat en egen videotjänst med reklam före videoklipp, om de inte nu är samarbete med Videofy. Jag har ingen erfarenhet själv av dem men om någon annan har testat så dela gärna era åsikter. Vilken ersättning ger de per visning?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|