FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Funderar på en iphone när 3g versionen nu kommer ut i juni. Har inte testat en ännu men de verkar helt grymma. Allt beror på om jag åker till USA eller inte <_<
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
smultronpuss: Det är nog enklare om du säger vad du saknar istället för att vi ska räkna upp allt som finns, så kan vi lättare hjälpa dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag ser fram emot KDE 4.1 som ska funka bättre på Mac. Jag är lite kär i kedit, kterm och konqueror. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
tangentbordet är på många sätt mycket mer logiskt än "vanliga" men vissa saker känns helt vrickade. Varför kan man exempelvis inte ha en delete knapp?! Som tur är så får man med en lista med de vanligaste knapp motsvarigheterna när man skriver ut instruktionerna för Boot Camp :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Enklast är väl att köra en keymap för terminal/programmering och en för mail/chat å liknande
det är min setup iaf tyvärr var de ju apple idiotiska och plockade bort "spara keymap per program", så nu får man köra med InputSwitcher istället. funkar tillräckligt bra iaf |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Jaha, då har man tagit steget tillbaka till Mac efter att ha kört med PC i snart 8 år. Fick längtan tillbaka till macen då tjejen köpte sig en macbook.
Så nu väntar jag på att min nya iMac 24", 3.06GHz ska komma hem hit till mig! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag har nu skaffat min första mac, blev en macbook pro med 15.4" 4gb ram, och jag måste säga att när man väl har fått in de program (fått tag i) som man vill ha, och har installerat dom.. så är mac:en överlägsen alla PC burkar.. jag har 4 pc burkar, en riktigt tung speldator, en laptop en htpc och en enklare filserver... ingen av dom kan slå min nya älskling =)
Äntligen känns det sexigt att sitta vid datorn ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
karlroos, FN+backspace = delete =)
|