Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Ny community söker delägare (gratis)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-03-16, 16:01 #31
kalasboll kalasboll är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2007
kalasboll kalasboll är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2007
Citat:
Originally posted by lamba@Mar 16 2008, 16:56
Du kanske kan skapa en egen tråd istället för att göra reklam i min.
Dessutom var eran site dålig, helt saknad av att vara orginella. Sen det som ger en site större möjlighet är kontaktnätet möjligheten till orginellt innehåll.
Vilket jag besitter. inte ni
Att gå till angrepp mot Samben, hans sida och hans affär är bara korkat och onödigt. Han började att visa sig intresserad och sen kommer du och klankar ner på honom.

Moget och professionellt gjort (y)
kalasboll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-16, 16:05 #32
Samben Samben är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Samben Samben är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Gör ingen reklam.
Bad dig att inte gå till attack mot andras sidor och vill inte säga det jag har att säga om din site faktiskt.
Vill inte fortsätta den här dryga diskussionen då du beter dig som ett litet barn så var vänlig och fokusera på att hitta din nya ägare!
Samben är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-16, 16:46 #33
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Aug 2006
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar

Reg.datum: Aug 2006
Jag skulle ha svårt för att investera någon tid eller några pengar i ett koncept som inte nischat sig och där ägaren inte kan uppvisa några egentliga bevis på sina "kontakter".

Känns som mycket prat och lite verkstad.
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-16, 17:10 #34
sasserdudes avatar
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2008
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
sasserdudes avatar

Reg.datum: Feb 2008
kör du in dina "super kontakter" man kan inte leva på hoppet för länge grabben, gör en schysst sida så kanske dom blir intresserade, dom sk. "kontakterna" som ger dig allt gratis.

jag diggar inte din sida för 5 öre plus att du behöver inte tracka ner på samben bara för att han sa emot dig något..

"Sen det som ger en site större möjlighet är kontaktnätet & möjligheten till orginellt innehåll.
Vilket jag besitter. & inte ni! "

Något som gör en site stor är en unik design, välfyllda funktioner och ett flow på sidan.. när jag loggade in på din sida kännde jag inget dera. mest buggar och amatör mässig design.

tack och hej och sluta skryt, mycket snack och lite verkstad.
sasserdude är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-16, 20:33 #35
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Martin™ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-17, 20:34 #36
lamba lamba är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
lamba lamba är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Vadå klaga på hans site, nu får ni skärpa er. Det känns mer pinsamt av er att "gruppera" er.

Jag bad tydligt om ett möte för att kunna disskutera möjligheterna till ett sammarbete, då högre graden av ett bra sammarbete är inte byggt via pm eller en annons. Jag har svårt att vara fåordig i texter, där jag ska beskriva en ide kortfattat & lägga in kontaktnätet på ett inlägg. Som det troligvist har bevisats här i tråden (Sorry för det)

Jag är bra på att "snacka" IRL , + att jag är sjukt stressad nu har ett bolag som ska säljas inom kort & har en hel del papper att fixa till det.

Sen sampen, Det jag menade med mitt första inlägg ang eran sida är att jag personligen saknade förstånd att du inte bara arbetade i dotnet (asp), utan även php osv.

Sen tyckte jag att eran site saknade unika funktioner & att den såg precis som andra siter som endast hålls med få medlemmar. Självaste koderna kännes bra, vilket från din sida är det viktigaste attributet enligt mig ( sammarbets mässigt dvs)

Som sagt tidigare så är jag under stor stress, och har inte uppfattat mina inlägg som elaka. Jag har mest varit lame & kanske sett det ur ett tja jag vet inte.

Jag kommer fortfarande inte skriva om mitt kontaktnät här, & JAG VILL gärna ha ett möte så jag kan få ett förtroende för denne delägare/medarbetare att ge informationen som är rätt känslig.

Dessutom kan jag hålla med om att designen inte är den bästa, men jag saknar den ypperliga kunskapen med att få siten lättjobbad & kan då inte briljera med mina Design kunskaper, mesta nu är i css, Vill hellre arbeta in med bilder. Jag har bra kunskap inom grafisk formgivning. Där i har jag också en mer välarbetad inriktning på sidan, men har helt enkelt för mkt att göra nu för att färdighetsställa det själv. Men nu snackar vi framtidens möjligheter med mer INTERAKTIVT medlemskap där medlemmarna har mer möjligheter.

Vilket trenden mer lutar åt.

Kram på er & hoppas att ni förlåter mitt "stressiga betende tidigare" inget illa menat, jag är ju för tusan snart 29 år gammal så kalla mig inte grabben tack

edit :glömde skriva asp
lamba är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017