FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
precis. så gjorde jag och det kostar nada
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vet inte om detta bevisar något men efter nattens snaprace blev resultatet som följer:
Citat:
![]() Dock plockade snapback.se (enligt mitt tycke) massa skäpdomäner åt en och samma person, domäner som förmodligen inte var snappade någon annan stans. Men vem vet, nån stackare där ute vill kanske betala tiotals tusenlappar för domäner som projectargentina2007.se, direktorenfordethele.se, ronnyfransenab.se. Inga inlänkar, inget PR. Edit: 123 domäner registrerades via snapback.se av en och samma kille inatt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt tips: If you can´t join them, beat them....think outside the box liksom....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag hade samma 13 domäner hos Neware och Binero inatt.
Av dessa tog neware 10 och binero 0. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
|
För övrigt stämmer inte listan på nuu.se eftersom neware bevisligen reggade 10 domäner åt mig, kan ha varit ännu fler till andra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
|
Dom kan titta på vilka parametrar dom vill, listan är ändå felaktig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
|
Utan att ha varit i kontakt med Binero, så måste något tokat sig endera i deras ända eller (vad som är mest troligt) i .SE´s ända - för jag fick 3 misslyckade snaps hos Binero - som fram till 9-tiden inte var registreringsbara (fick massa märkliga felmeddelanden som "unauthorized", "not recognized" mm) - men sen lös de alla 3 plötsligt lediga och jag registrerade dem genom ett annat ombud på Neos lista..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Jag hade totalt 25 domännamn hos binero inatt som alla misslyckades.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|