FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Till alla som har drabbats av driftstörningar:
Vi beklagar att problemet för det första uppstod, och för det andra tog så lång tid att åtgärda. Problemet berodde på något så ovanligt som att webservern tappade kontakten med storage servern, dvs den server som håller i era filer. Det var alltså ett internt nätverksfel hos oss, och ska inte ske igen. Och angående vår driftsinfo-sida, så kan jag garantera er att vi har tagit åt oss kritiken, och är en av de saker jag vill åtgärda så snabbt som möjligt. Den har varit under all kritik allt som oftast, och vi diskuterar just nu hur vi ska kunna göra den mer "aktiv" och snabbare uppdaterad. En uppdatering kommer ske inom en snar framtid, är min förhoppning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gärna ett RSS-flöde från driftinfon.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() EDIT: Om ni har några idéer, synpunkter eller förslag, så tar jag mer än gärna emot dem. Maila/PM'a mig helst (så får jag snabbare reda på det), men det går även bra att kommentera detta inlägg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men jag tror fortfarande inte på surftown förrens jag märker att det fungerar så felfritt som möjligt. Mina sidor kan ibland upplevas som sega eller så kommer dom inte in på dem alls. Det är väldigt jobbigt då man ser att besökare försvinner. Jag hoppas allting löser sig i framtiden så man slipper flytta alla domäner och sidor till andra webhotell. Ang driftinfo sidan, mja, den måste fixas helt enkelt även om det är helg, det är väldigt viktigt att vi vet vad det är som händer och inte surfar in på WN och börjar deppa. Jag skrev ett långt inlägg och blev bemött med ett random utskick, inte kul ( av supporten ). Hoppas servicen blir bättre! <_< ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De flesta webhotell har någon sorts sida med eller för "driftinformation"
Men jag har lärt mig med åren att det MYCKET sällan är ens värt att besöka sånna sidor eftersom det är ytterst få som använder dom när något händer. Vi har ju fakta svart på vitt här på WN... Det skulle inte finnas flera hundra .... "Är webhotell X nere?"... trådar här om hostingföretagen skötte och framförallt ANVÄNDE sina driftinfo-sidor. Edit: Kollade igenom nu och det finns RIKTIGT många trådar (för många) som har rubriker som antyder på att någon vill veta om någon server,mail eller tjänst är nere hos något hotell! Kanske blir Binero och Co`s nästa kampanj.... "Vi har den bästa och snabbast uppdaterade driftinformationen" Dont forget who gave you the idea :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jaha får vi se hur det går då.
|
||