FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe, jag besällde 4 domäner.
Fick först priset utan rean, sen ångrade jag mig över en domän som jag införskaffade gratis hos binero. Meddelade loopias ekonomiavdelning, fick en ny faktura med det nya priset på. Kostnad för 3 domäner: -303kr Fick 192kr rabatt per domän. Ibland blir det bara lite för tokigt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Fick fel pris på två fakturor hos Loopia, sen sket jag i det och reggade hos Binero istället. Har köpt 11 domäner sen i måndags!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tyvärr faller Binero numera bort - de verkar ha tagit bort bankbetalningsmöjligheten och erbjuder faktura eller VISA/Mastercard. Och jag som kör allt via Amex eller direktbetalning från bankkontot blir stekt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det går fortfarande att betala direkt från bankkontot, t ex genom Internetbanken, till vårt Plus- eller Bank-giro. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är ett generellt problem mellan SEB och Samport (vår betalningsleverantör), vi är inte det enda företag som är drabbat av detta. Rent konkret innebär det att vi inte får information om betalningar (via SEB-direktbetalningar) till vårt system. Vi ser betalningarna först dagen därpå i vårt kontoutdrag. Betalningarna noteras dessutom med ett referensnummer som endast SEB använder och som gör att vi inte kan se vem det är som har betalt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle även jag önska att Binero tog emot Amex betalningar, visakortet ger ju inga bonusar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|