FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja det skrev du, jag håller helt enkelt med dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Läs läroplanen, den svenska skolan ska lära ut de kristna värderingarna (det kan vara ändrat under senare år, men var fortfarande så under 90-talet). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Medan man i den Muslimska världen har stannat nånstans på 1300-1400 talet och fortfarande utövar det brutala i Koranen. Det är skillnaden. Nu till det tråkiga. Kritiserar man Islam, så måste man alltid klargöra att man inte är rasist (om man nu inte är det vill säga). Alltid. Mina absoluta favorit restauranger, kvartersbutiker m.m. drivs alla av Iranier, Irakier Turkar med m.fl. Så, nej jag är inte ens i närheten av att vara rasist. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är det jag har missat?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du är ju amerikan ![]() År 2007 är det steget värre! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
|
Citat:
Sen om du vill läsa något intressant så rekommenderar jag Toran, inte den reviderade utan "originalet". Läs t.ex. vad de jämställer icketroende (=ickejudar) med. Det finns en hel del godis i den skriften. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
....alltid intressant när folk rättfärdigar ett dåligt beteende med ett annat... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
kan du ge några exempel på länder i mellanöstern där kvinnor behandlas på dessa sätt som det beskrivs? Jag har en iranie brevid mig och två araber brevid mig (en från oman och en från saudiarabien). Iraniens far kommer ursprungligen ifrån afghanistan och killen från oman kommer ursprungligen ifrån pakistan. Och det var lite pinsamt att översätta vad som skrivs här på WN, eftersom jag var nyfiken ang. det hela. De trodde jag skämta först. I mellanöstern ingår många länder, det förekommer nog, utan tveka, men jag skulle gärna vilja veta vilka länder det handlar om. Hittills har jag inte fått svar på det av folk från mellanöstern, så jag är rätt säker på att du webbot har denna information. Trots allt har du ju FOX news och CNN m.fl. kanaler som endast visar korrekt information! Låt höra! Enlighten me! Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||
|
||||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Så vi får nog "informationen" som du talar om frå samma källa. FYI: Fox och CNN finns i Sverige också. Citat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
|
Citat:
|