FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
som säljer mobiler ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Helt seriöst, varför anses det (av vissa svenskar) som ett svek att inte välja svenskt? Oavsett produkt eller tjänst så ska man väl välja den som verkar bäst, och inte den som är tillverkad i ens eget land. Tror inte direkt att det är någon poäng med att utveckla detta till någon långdragen predikan om ekonomi och konkurrens, så jag går vidare. Förstår inte riktigt varför Nokia ogillas av så många svenskar (får det intrycket iaf). Jag har haft både SE och Nokia lite till och från, men måste säga att jag är mest nöjd med Nokia. Har fått lämna in mina SE-mobiler på service och haft problem med att kontakter gått sönder osv, aldrig haft några problem med Nokias telefoner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Citat:
Eller är det bara att du ogillar finnar? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har tyvärr inte hunnit läsa hela tråden då jag sitter lite stressigt till.
Men köp för helvete inte en SE. Min k700i höll i 1 år och 1 månad innan joysticken dog totalt. Efter den kollapsade så köpte jag en w800i, 4 månader senare så glappade linsskyddet så mobilen trodde att jag öppnat linsskyddet fast det va stängt varpå kameran gick igång 20-30 ggr per minut. plus att linsskyddet öppnades så fort man drog upp den ur fickan. Så fort ja får tillbaka den ska jag sälja skiten o fortsätta köra på min nokia 8210 ![]() Fast den va ju inte heller bra, min tredje 8210 nu och dom andra vibrerade sönder kopplingen mellan display o telefon, som på alla andra 8210. Ska nog packa upp minicallen istället.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|