FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kanske menas att förvaltarna skriver ut en spec på vad som ingår i konkursboet... Samt om endast hela boet säljes, eller om man kan få köpa loss intressanta objekt....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker att sidan är riktigt bra och hittar bara ett petfel. I titeln på sidan är exekutiva auktioner stavat med "c".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nyfiken fråga, är det inte väldigt få konkurser listade...? Har sökt runt lite och kan för allt i världen inte få ihop antalet konkurser du visar med den nivå det borde ligga på... Har jag missat något? Annars en bra sida!
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare!
När man klickar på konkurser så vore det najs att få med "bransch" som en kolumn i listningen också. Om det går att ordna..? Företagsnamnet skvallrar ju inte alltid om vad företaget var i för bransch... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag reggade mig på MissDomain för att sälja en domän.
Efter det får jag ett mail från konkurs.se "hej namn. För dig som tidigare varit prenumerant av vårt nyhetsbrev måste åter aktivera ditt medlemskap. I och med vår nya tjänst vill vi rensa ut vår medlemsdatabas från e-postadress som slutat att fungera." Sedan nu ett ytterligare mejl... " Hej tack för din registrering som medlem hos konkurs.se...." kallades påminnelse 1 det mejlet. Är det normalt när man registrerar sig på en sida att man sedan använder sig av e-postadressen för att skicka reklam, spamma från andra sidor man har? Har jag godkänt det när jag registrerade mig hos er? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag fick likadant, men uppfattade det som att första "omregistreringen" inte fungerat..
När uppdateras konkurslistan? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|