FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jup. Fast lite hämndbegär har man ju.
Men ålrajt. Jag sansar mig. Iaf for now. Tack för er support, alla på forumet utom theland. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu har vi kommit till en agreement, jag och theland. Jag är inte ovän med honom, men det innebär inte att jag har slutat tycka att han gjorde förbannat konstiga grejer innan.
Webhotellet är bytt, och det verkar fungera som det ska där också. Jag har blivit visare, förhoppningsvis han också, och jag hoppas att jag inte har spammat sönder er alltför mycket med min ilska. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det du gör bra i denna situation är väl att du lyssnar (på WN) som du förhoppningsvis lever... Vidhåll vid detta!
Hmm, nu skulle det vara intressant om du lägger samma energi på ditt/dina projekt också... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Såg tidigare att någon rekommendarat Cliche.
Ta førhelvete inte dem, Hade dem ett halvår før en av mina webbutiker, efter ett tag så førlorade jag allt på min server. Hmm, tænkte jag. Vafan sysslar dem med. Jag frågar dem, och før føljande svar. - Ah våra servrar kraschade samt våra backuper så allt ær førlorat. Vælj inte Cliche om du vill ha driftsækerhet och Svensk support ( dem har dansk support och fattar nada vad du frågar om). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Faktiskt skönt att det hela löser sig så bra. Ingen av oss verkar vara ovänner.
Har det hela varit en osannolik soppa med otur, klantigheter och otroligt taskig timing i ohelig allians då? Förmodligen. Nu går jag och ändrar min signatur till något trevligare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skandinavien, om man har problem och av detta blir irriterad så bör man kliva åt sidan och sedan tänka ut plan A. Rätta till problemet.
Vad är det du söker (vad har du hemsidan till och vilka applikationer kör du?) och vilken plånbok har du? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||