FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Föredrag vore grymt kul. Men det känns som att varje gång föredrag och liknande mer seriösa (läs välarrangerade) idéer kommer upp, läggs hela träffen ner eftersom ingen tar tag i det.
Den förra träffan var väldigt oigenomtänkt på det sättet. Det gick väldigt fort ifrån beslut till träff (även om det hade diskuterats ett bra tag). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
givetvis kan vi fixa lite lyxtransport...håller på att bygga två stycken nya turnébussar...så vi kan åka riktigt trevligt i så fall
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
När någon säger att "nu jäklar gör vi det". Drar man ut på tiden så hinner många banga ur innan det blir av. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Skulle säkerligen bara bli som tidigare annars ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Tog ett tag innan jag hittade tråden men jag var med på förra träffen och hade sjukt roligt så räkna med mig igen. Stockholm/malmö fungerar men göteborg vore ju trevligast då jag bor där
![]() Personligen så är jag inte så intresserad utav hela föredragsbiten, träffen är väll till för att folk skall diskutera och lära känna folk, inte sitta tysta och lyssna på någon snubbe ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||