FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag är övertygad om att denna förändring endast kommer vara positiv för .nu-toppdomänen.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-01-12 klockan 19:15 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Varför tycker folk så illa om domainers?
Jag tror grundproblemet är att folk jämför premiumdomäner med registreringskostnaden på 100kr, premiumdomäner ÄR mer värda och ofta lägger domainers inte 100 kr utan snarare 10k och uppåt, just för att dom vet att det är ett bra namn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Frågor och svar om .SE och .nu | https://www.iis.se/nyheter/se-far-an...omanen-nu-faq/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Priser för överlåtelse av .NU från 2:a september, enligt uppgift:
NameISP - 0 kr för registrar transfer och 100 kr för owner transfer* Binero - 0 kr Loopia - Ej fastställt CityNetwork - 99 kr* *Med reservation för förändringar/ej helt fastställt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
viken fantastisk nyhet!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Underbara nyheter!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kul med priserna. Tänkte på en annan sak. Kommer fler snapbacktjänster att införa snapback av .NU när den går över till .SE? Tänkte eftersom det blir under samma tak. Att det har varit svårare innan eftersom de var skilda?
Har inte koll på hur tjänsterna fungerar rent tekniskt. Jag bara ponerar lite ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Funderar även på att fixa www.domainstat.se för .nu i september så man ser vad som snappas under .nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi på Rymdweb siktar iallafall på att erbjuda .nu-snapback också.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|