FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Har haft praktik, varit vaktmästare, praoat på pizzeria...nej tack. Vaktmästare är nice om något då jag är praktisk, men då kan jag lika gärna gå ut gymnasiet med halvdana poäng och jobba som vaktmästare direkt eftersom det inte krävs någon utbildning.. Jag vill bli något inom Polisen / Säpo också..Jag har utländsk bakgrund, lätt för o komma överrens med folk irl och kan prata 4 språk, dessutom förstår jag 1 språk till ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Skulle faktiskt tro att det är vanligare att man jobbar längre än 8-17 än kortare faktiskt, men visst finns det undantag. Du kan ju vara timanställd någonstans och ha korta arbetspass, men då märks det ju på lönen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Grattis till dem för 24 minuter mindre arbetstid per dag! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Det är knappast det. Det är snarare att du jobbar 1,5dag mindre per månad. Vilket är schemalagt så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Men för fan läs vad jag mena nu, jag vill inte verka otrevligt men varför ska ni ta allt så himla perfekt med tider och grejer?
Jag sa kontors yrken mellan 9-16 eller vad det var, säpo jobb osv kanske är på natt tid och det skulle jag inte ha problem med, så varför i helvete blandar ni ihop tider? Och jag tror det finns KONTORSJOBB mellan 9-16 eller vad det var som jag skrev. Dock så behöver ni inte vara moralkärringar och återigen ursäkta min ton nu men ni måste förstå själva att detta är bara ett internet forum där ni ger mig råd och tips, allt behöver inte vara 100% noggrant? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eftersom att du gång på gång skrev "fel" arbetstider är det kanske inte så konstigt om folk uppfattar det som att du inte vill jobba 8h/dagen?
Därför försöker väl folk förklara för dig att det är mer regel än undantag att man jobbar 8h/dag så att det inte kommer som en chock sen (eller för att det ska bli lättare att ge dig tips på jobb som passar din beskrivning). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Starta eget så kan du jobba vilka tider du vill (m.a.o. dygnet runt).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dock kanske jag borde läsa Samhäll med inrikting på småföretagande osv i gymnasiet om jag vill starta eget. Dock vet jag inte vad / vilken inriktning mitt "företag" ska ha då det blir dock svårt ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|