Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Bästa VPS:en?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-04-01, 18:52 #31
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Citat:
Ursprungligen postat av balinet
Som jag sett så har du flera portaler, på vilken portal har du det så? Tänkte tjuvkika lite...
Den lösning jag har är alltså ingen publik tjänst där email-konton skapas per automatik utan något där epost-konton skapas för 'internt' bruk, vilket var min uppfattning av vad du var ute efter.

Citat:
Ursprungligen postat av balinet
Okej, men då är nog det bästa VPS i alla fall då... Skall se om jag kan få tag på någon som kan hjälpa mig med en sån tjänst, vill ju inte att det kostar allt för mycket pengar... Skall säga upp min VPS hos ipeer, valde testa 1 månad gratis... Då är det bättre att skaffa VPS hos Dig....
Som Patrikweb säger så är det relativt begränsade inställningsmöjligheter för Serwage's egna lösning. Det lämpar sig inte för att automatiskt sätta upp nya konton som en tjänst för att tillhandahålla gratis epost-adresser för dina besökare.

Det lilla du skrev om din tjänst tidigare kan ju tolkas på flera sätt men är det automatik och att skräddarsy du är ute efter så blir det nog egen server/VPS som är mest lämplig trots allt.

Har du fler funderingar kring mail hosting så finns det säkert många på forumet som också vet mer om det. Lycka till!
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-04-04, 22:45 #32
balinet balinet är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 64
balinet balinet är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 64
Marcus:
Ja, Du har alldeles rätt, det jag skrev kunde tolkas på flera sätt. Jag får ändå tacka för tipset och hjälpen. Jag beställde ett par böcker för att lära mig mer on Linux bland annat, så jag avvaktar lite.

Mvh
Christian
balinet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017