Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


AffiliateNetwork

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-01-21, 13:10 #31
billions avatar
billion billion är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 191
billion billion är inte uppkopplad
Medlem
billions avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 191
Citat:
Att ange unika länkid:n helt valfritt på liknande sätt som TradeDoublers EPI med skillnaden att dessa även skulle täcka CPC, skulle också vara en funktion som skulle uppskattas.
Vi har en fuktion för att lägga till sajter, nyhetsbrev mm. Denna funktion kan också användas för
att skapa unika annonslänkar till specifika sidor eller utskick. Du kan sedan spåra klick,leads och
sales genom att använda dessa. Jag vet inte om det löser det du vill kunna göra men du kan väl
ta en kik. Logga in, "Ditt konto" --> "Se över webbsajter/listor"
billion är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-21, 20:23 #32
pikkenix pikkenix är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 198
pikkenix pikkenix är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 198
Citat:
Är ju dock fortfarande en fördröjning på 45 dagar av utbetalningarna. Stämmer det att inbetalningarna från Annonsörerna sker i förväg borde denna fördröjning förkortas vilket gör att det blir ännu attraktivare att använda AN:s tjänst.
Har satt igång vårt program igår och har mest positiva saker att säga, men vad som verkligen står ut är den snabba och bra supporten de har, man får hjälp och feedback på allt man frågar och gör!
Och det är som du säger, vi betalar in pengar i förskott hela tiden, när den första depositionen tagit slut är vi tvugna att fylla på med mer.
pikkenix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-22, 01:52 #33
void void är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 124
void void är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 124
Tummen upp för affiliatenetwork. Att de inte håller på och strular med referer som tradedoubler gör är ett stort plus. Igår gick 1/7 av min trafik till tradedoubler åt spillo, deras anledning: "Ingen referrer url". (Har en känsla av att tradedoubler tar hem hela vinsten på den trafiken.)
void är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-22, 15:05 #34
ZNs avatar
ZN ZN är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 1 214
ZN ZN är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
ZNs avatar
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 1 214
Citat:
Originally posted by void@Jan 21 2004, 23:52
Igår gick 1/7 av min trafik till tradedoubler åt spillo, deras anledning: "Ingen referrer url". (Har en känsla av att tradedoubler tar hem hela vinsten på den trafiken.)
Har råkat ut för samma sak fast då va det 80% som gick till spillo, man KAN dock få dem att stänga av den kollen, men nu hade jag skapat ett nytt konto och tänkte inte på det, vill aldrig mer ha att göra med TD, bara problem.
ZN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-23, 02:07 #35
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
Citat:
Warning: Smarty error: unable to read resource: "outside/benefits_email_marketing_us.tpl" in /home/www/affiliatenetwork.com/Smarty-2.6.0/libs/Smarty.class.php on line 1144
Det är bara ett av de felmeddelanden jag får på affiliatenetworks site till och från.

Försökte lägga upp en länk till "GnetaGalten.se". Länken i afflite-koden funkade inte men jag kom in på www.gnetaGalten.se när jag skrev adressen manuellt.

Har fått långa SQL-frågningar printade på skärmen på AN's webbsida. Etc, Etc.

Jag är kritisk. Vist, det är bra med lite konkurens men att använda tjänsten känns lite riskfyllt pga. halvbra kvalite. Vem vet hur mycket trafik som förvinner pga. "strul"!?

Hoppas värkligen att detta är barnsjukdommar som försvinner med tiden...
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-23, 13:22 #36
AN|SE - Daniel AN|SE - Daniel är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2
AN|SE - Daniel AN|SE - Daniel är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2
Hej!
Då Julien är sjuk idag så svarar jag istället. Även jag är en tekniker på AffiliateNetwork.com.

Det första felet du fick ifrån Smarty berodde på att en artikel fattades på de engelska sidorna. Vi beklagar detta men du kan glädjas av att den ligger uppe nu.

GnetaGalten.se kampanjen hade lite problem igår. Länkarna hade blivit fel så att istället för att hänvisas till http://www.gnetagalten.se så skickades man till http://www.gnetagalten.se?affID= och den senare har särskilt internet explorer problem med i så kallade redirects eftersom det skall vara ett / innan frågetecknet. Men även detta är åtgärdat.

Och ang. SQL-frågor utskrivna på skärmen så är jag nyfiken på vilken sida det är? Förhoppningsvis så är det redan åtgärdat men annars så vill jag ta tag i det så fort som möjligt.

MVH,
Daniel Ford
AN|SE - Daniel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-23, 16:57 #37
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
Citat:
Originally posted by AN|SE - Daniel@Jan 23 2004, 11:22
Och ang. SQL-frågor utskrivna på skärmen så är jag nyfiken på vilken sida det är? Förhoppningsvis så är det redan åtgärdat men annars så vill jag ta tag i det så fort som möjligt.
Det verkar redan vara åtgärdar!
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-30, 16:37 #38
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Jag fick följande fel alldeles nyss:
Citat:
Warning: Smarty error: unable to read resource: "outside/advertising_by_email_us.tpl" in /home/www/affiliatenetwork.com/Smarty-2.6.0/libs/Smarty.class.php on line 1144
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-30, 16:51 #39
Julien Julien är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 3
Julien Julien är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 3
Hej marcuss.

Felmeddelandet är minst sagt opedagogiskt och ska genast ändras. Felet beror på att du försöker titta på en sida som bara är tillgänglig för inloggade medlemmar. Antingen så har du loggats ut på grund av inaktivitet, eller så har någon skickat länken till dig.

Vi skulle uppskatta om den här typen av problem tas upp med oss på AffiliateNetwork.com direkt istället för i det här forumet, då jag är ganska säker på att att Webmaster Network inte vill att deras forum förvandlas till en supportkanal för en specifik website.

Att rapportera den här typen av fel direkt till oss gör också att vi kan åtgärda dem mycket snabbare. (Länk till kontaktformulär finns längst ner på varje sida.)

Med vänliga hälsningar
Julien / AffiliateNetwork.com
Julien är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-30, 17:36 #40
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Citat:
Originally posted by Julien@Jan 30 2004, 13:51
Hej marcuss.

Felmeddelandet är minst sagt opedagogiskt och ska genast ändras. Felet beror på att du försöker titta på en sida som bara är tillgänglig för inloggade medlemmar. Antingen så har du loggats ut på grund av inaktivitet, eller så har någon skickat länken till dig.

Vi skulle uppskatta om den här typen av problem tas upp med oss på AffiliateNetwork.com direkt istället för i det här forumet, då jag är ganska säker på att att Webmaster Network inte vill att deras forum förvandlas till en supportkanal för en specifik website.

Att rapportera den här typen av fel direkt till oss gör också att vi kan åtgärda dem mycket snabbare. (Länk till kontaktformulär finns längst ner på varje sida.)

Med vänliga hälsningar
Julien / AffiliateNetwork.com
absolut. var lite opassande att ta upp det här. nån moderator kan gärna ta bort det.

var främst för att det var så likt det tidigare fel-meddelandet som togs upp som gjorde att jag associerade med det.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017