FAQ |
Kalender |
![]() |
#331 | |||
|
||||
Medlem
|
Sidan funkar fint för mig nu, men igår kväll var den lite död.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
|
|||
Medlem
|
Affiliator.
I mars godkändes en hel del trafik och ersättning. Jag hade långt över gränsbeloppet för utbetalning. En utbetalning förbereddes och lades som en PDF-fil i listan av utbetalningar, men i gråtoner vilket jag gissar betyder att den inte betalats ut. När betalas den ut? Utbetalningsspecifikations-PDFen skapades 26:e mars och idag är det 11 april. Håller ni på såhär med att vara långsamma med utbetalningar för att få ränta eller? Snälla svara på detta inom 4-5 veckor, det hade varit SUPER! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
|
|||
Nykomling
|
Börjar bli riktigt trött på att ni inte tar till hårdhandskarna mot de företag som inte betalar sina fakturor. Har fakturor från dec 08, bl.a Budson som skiter i att betala.
Hade för mig jag läste något i tråden att ni skulle bli hårdare med detta problem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är inte så säkert att det inte är företagen som betalar... i alla fall så påstår minst ett företag att de HAR betalat sina fakturor till Affiliator, men jag har inte fått någon utbetalning, och affiliator svarar själva undvikande när jag skickade fråga till supporten.
Och för närvarande svarar de inte alls... Börjar tröttna på Affiliator... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | ||
|
|||
Banned
|
Ring dom?!
WN är inget support forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Med det spelar ingen roll, eftersom att det är löst nu, efter att jag postat här på wn... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag hoppas sett svar från Jimmie på ditt supportärende då han gått in och hanterat ditt ärende. Vi beklagar problem det blev i ditt fall som berodde på en tidigare anställd hos annonsören som misskött sin uppgift. Vi har dock tillsammans arbetat fram nya rutiner och ser med tillförsikt på samarbetet framöver. Jag kan maila över Jimmies kontaktuppgifter om du önskar tillsammans med telefonnummer. Trevlig eftermiddag! MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja jag har sett ert svar.
Skönt att det löste sig, tack för er insats. Vh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Och när är nästa utbetalning...? Har ni inte fasta datum?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|