FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
HAhaha..!
Jaja, tur i alla fall att han nöjer sig med det lilla....än så länge *gulp*... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
|
Batman har ringt hela förra veckan också, förutom onsdag. Undra om han var på jakt efter jokern då, eller om de va kortis i deras "batmobile" (ja, jag vet att det egentligen hänvisar till bilen, men de passade bra här
![]() Jag tog ett av era förslag och sa "Gotham city, webbhotellscentralen" när jag såg hans nummer, då blev de helt tyst, och så hörde man nån nynna, nana nana... o.s.v. , ni vet, batmans melodi. Oavsett om det är nån som verkligen är sjuk, eller om nån har tid att driva sådär, så är det iallafall outgrundligt roligt. Min ringsignal är numera "nananana... BATMAAAN" fast med denne person röst, ingen som vet vem det är, men jag har bara inte en gång fått förfrågan om att jag ska skicka den till dom. Hade det inte varit för PuL eller liknande rådande lagar så hade jag utan att tveka lagt upp dom för åhörande :P Att skaffa hemligt nummer, på ett företags support ? jadu, vad hjälper det om telefonnumret står på hela hemsidan ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Om du har hans nummer kan du ju åtminstone slå upp vem det är eller vilket företag han ringer från? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
|
Citat:
Sen om det är nån som lånar någon annans telefon vet jag inte. Har blitt lite mindre sporadiska telefonsamtal nu också, inte lika mycket som förut. Han är också numera kund, undra om man ska lägga upp det under referenser ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||