FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En färg vi har vart inne på är rött, eftersom rött är det första ögat uppfattar när du tittar på ngt.
Men 2:an låter kanske inte helt fel, som sagt det är lite disney över den och det är ju verkligen bonus. Tackar igen för alla era synpunkter och svar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det blev den blåa tillslut....
Utnyttjar Disney lite tänkte vi =)) Om ni vill så kan ni kolla in och säga vad ni tycker... Tips och tankar tack. http://www.barnsidan.com/sagoborgen/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Loggan är ju fin men passar inte riktigt ihop med all skugga som du har på bilder och text.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har funderat på det med, ska se om man kanske ska köra en tunn svart ram runt istället. och på böckern uppe till höger så har man en röd ram istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Loggan är snarlik www.sagofabriken.se
Både till första färg och utseende. Men som jag läste nyss så kanske Sagofabriken går i kk, de hade tydligen problem med att betala sina räkningar. Det som är lite underligt är att båda företagen har exsakt samma affärsidé. Jag påstår ingenting, men en bojkott mot det förstnämda företaget verkar vara format, se här: http://www.webmasternetwork.se/f9t9509.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Loggan är tyvärr en kopia av Sagofabrikens. Liksom hela sidan. Sagofabriken(Dec 2002) Sagoborgen(Dec 2004)
Sagofabriken är inte i kk och är inte heller på väg dit. Vad gällande Double, är alla fakturor dit betalda och man kan fråga sig om det är ok att "bojkotta" med bara en sidas åsikt som grund. Sagofabriken har lett marknaden för skräddarsydda sagoböcker sen 2002 och kommer fortsätta att växa och utvecklas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sagofabriken, jag vet inte varför du anser att våran logga och site är en kopia av eran?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Men det är nog som Lundmark skrev att, man bör nog ta hänsyn till ålder. Lite mer glada färger till yngre etc. Sedan tycker jag personligen inte att man skall kunna ändra färg på loggan. Den är lite "Helig" den skall ju bearbetas in så att säga. dock är det ett pluss om den är snygg i s/v. Med tanke på ifall den skall synas i monocroma miljöer. Men personlig favorit är # 8 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|