FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Källa: Svenska B, gymnasiekurs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför ska man inte använda indrag på webbsidor? Lättar det inte upp läsningen och gör texten luftigare och sånt gullgull?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Varför ser det hemskt ut på webben och varför bör man undvika det? Jag trollar inte eller något sånt, jag försöker bara förstå varför man ska undvika det. Jag är techie och kan inte påstå att jag har koll på det estetiska ska funka, men i tidningsbranchen (som jag kommer ifrån) så är det väldigt populärt med indrag i webeditionerna. Upplys mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok, jag anser det.
Du får ha din synpunkt vilket är ok men jag skulle t.ex. inte gilla om WN.se skulle ha indrag istället för blankrad vid nya stycken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Tomas B/
För mig verkar du vara en förädlad och erfaren affärsman inom ”online” världen och besitter erfarenhet som få affärsmän har (Av det lilla jag snappat upp av dig). Det första jag upptäckte när jag startade en sida för att sälja, var säljande texter. En ren, snygg html sida med lite css är inget svårt att sy ihop, inte med de program som finns till hands. Att fylla sidan med information om sakerna är däremot klurigare, för att inte nämna ”säljbrev” till de som…..eller medlemsbrev till de registrerade, att skriva för medlemmen/kunden, att styra kundens tankar med hjälp av små svarta tecken…..Intressant. Den största nyttan för mig som inte kunde engelska så värst mycket var den Svenska siten webbpennan, den sidan gav mig väldigt mycket om en texts grundläggande uppbyggnad. Men för att komma djupare in på ämnet, var en kille vid namn, Mikael Eriksson som du verkar vara i klass med, en lysande kunskaps källa att lära sig från. Mig veterligen finns bara denna kille som säljer sin kunskap via e-böcker bl.a. på Svenska. Det finns ju annat svenskt material som säljs, men tyvärr inte skrivet av egen erfarenhet/kunskap, om så vore, är det en fattig erfarenhet/kunskap. Vore intressant om du sålde din kunskap om ämnet i form av e-böcker/böcker Det är lite svårt att hitta de ”svensktalande nätatreprenörerna” och ta del av kunskapen. En av dessa är som skrivit, Mikael Eriksson /Ericsson. /Glad midsommar B) Edit: lagt till ord |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Wow.. tack Ben för dessa fina ord.
Citat:
MEN om det finns ett intresse för en No BS newsletter eller ebooks så ska jag ta mig en funderare. Finns det intresse av er här på WN för det? / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
|
Nyhetsbrev hade inte varit fel
![]() |
|||