FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Här fortsätter den ointressanta diskutionen: Jag förstår inte hur du kan störa dig på folk som tycker illa om Windows då de kan hantera ett Linux-OS. Det är ju givet att alla som har den erfarenheten tycker så. Jag har aldrig aldrig stött på någon som inte tycker det. Förmodligen är det liknande debatter som du själv inledde som du stör dig på vilket jag helt håller med om - de är menlösa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag skulle installera Mandrake 10 för några månader sedan. Det kraschade direkt... Man kunde inte köra musik och skriva text samtidigt. Med 512 i ram, 2ghz.
På tal om spyware, är det någon som vet ifall virus kan komma in i BIOS´en eller andra system utanför hårddisken och infektera? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är inte negativ på något sätt, är ren sanning i det. Sedan att många % här verkar vara helt hjärntvättade av Windows är en annan sak.
Var inte så länge sedan man läste en artikel om att sjukhusen kör Windows i liviktiga maskiner ex hjärtmaskiner etc och att det kom in virus i dom. Så folk kunnde ha dött där tack vare Windows. Sedan är det Windows och allt Microsoft har gjort som har verkligen mycket hål, buggar och problem hela tiden. Blir mer hål än funktioner ju. Sedan visst finns det buggar i linux men finns inte så många allvarliga eller "fungerar på alla som gör man kan sprida mask över allt" Sedan är det inget fel på linux för att folk inte klarar av att använda det, det är bara typiskt användarproblem och har inget med hur bra det är eller inte. Att ni retar er lär endast bero på att jag har rätt men ni inte vågar erkänna det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Snälla, sluta detta löjliga datorkrig nu. Det finns andra siter för såna diskussioner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Min XP maskin med IE kraschar inte även om försöker "förstora" bilden. Jag har visserligen mycket minne (2 GB) så det kanske är detta som gör att maskinen är stabilare.
/Janne |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|