FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har varit kund hos Loopia sen augusti 2003 och tycker att dem är värda titeln.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Dom utförde testet på 15 kvalitets webhotell, vilket då kanske skulle betyda Sveriges 15 "bästa". Och när Loopia i sin tur vinner den duellen måste de anses som Sveriges bästa webhotell?! Jag har själv Loopia och är oerhört nöjd. Den kvalitet som Loopia erbjuder är ju otroligt hög, dvs. Support, Stabilitet och Resurser. Självklart kostar webhotell som dessa (mycket) mer än många andra, men "man får vad man betalar för".
Det finns många vinklar man kan se det ur. Behöver 'Kalle' Loopia? Förmodligen inte .. och inte heller var testet uppbyggt på det heller... utan för små/mellanstora företag. Enligt mig är Loopia värd titeln till 100%. Jag har testat flertalet andra och ingen av dessa kan uppnå den standard Loopia har. Grattis! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Men när det gäller riktning av Artiklar, alltså om de är "sponsrade" eller inte .. litar jag inte på någon tidning i huvudtaget. Men i det här fallet anser jag Loopia som värdiga vinnare, av min egna erfarenheter. Vilket kanske inte betyder något då jag bara "provat" 3-4 andra webhotell tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
I vilket fall som helst så är Loopia ett av dom större webbhotellen i Sverige och ett av dom mest omskrivna hotellen i IDG.
I ett annat forum läste jag en tråd av ett annat webbhotell (som f.ö fick mkt bra placering) som skrev i stil med:" en av IDG´s anställda kom ner med ett nummer till oss, vi får dock inte nämna något innan tidningen kommer ut"... Härligt med alla dessa polers va?...Gött att leva! Men ärligt talat, hur många är det inte här på WN som har "förmåner" i respektive branscher? Eller åtminstone i mataffären, resebyrån, bussbolaget, krogen...etc.. Man skapar ju inte bra affärsrelationer utan att även kompisskapet gör sig påmind... Är väl i och för sig så att ingen av dessa placerar er som 1:a i någon form av "oberoende granskning" för den saken skull :blink: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
53 dagar är ju till att börja med lite väl kort tid för att mäta tillgängligheten på ett webbhotell. Däremot visar testet att de testade webbhotellen bedriver seriös verksamhet, åtminstone ser det ut som det under testperioden. Att sen resultatet skulle vara köpt är väl förmodligen att ta i, däremot anser jag att testet borde ha omfattat fler webbhotell under längre tid. Det hade också varit intressant att veta mer om vilka kriterier som användes för att välja ut de webbhotell som fick delta.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"Vad som gör att dom inte är en värdig vinnare är att dom tar extra betalt för mysql om man kör under windows. Detta gjorde inte tex Surftown."
Jag har Unixpaketet och det verkar tyvärr gälla samma sak där. Fast förmodligen är det väl för att bespara de som inte använder mysql kostnaden. Dock brukar en MySQL-databas nästan alltid ingå med t ex PHP-stöd vilket innebär att man kanske kan ta det för givet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|