FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Över 1000 inlägg på WN men få i feedbackforumet, förmodligen är jag med i för få nya projekt.
Skulle vilja ha lite feedback utav mina vänner på WN gällande ett nytt projekt som äntligen skall släppas nästa månad. Siten är inte på nåt sätt klar även om de mesta av funktionerna funkar, dock känns det som att feedback vore intressant i detta läget så vi inte är på helt fel spår vad det gäller layout osv ... Vore även intressant med input vad det gäller affärside osv ... Huvudaddressen kommer bli www.s8.com idag har vi bara en kategori där produkter finns och det är genom att klicka Sort by PR7. Preview på hela siten finns här, och man kan regga ett konto här. Är nån intresserad av att publicera en länk tillsalu kan man kontakta mej via PM eller fylla i info här. Den kortfattade affärsiden är att siteägare som startat nya projekt snabbt skall kunna åstakomma vad det oftast tar år innan man erhåller. Dvs relevanta inkommande länkar. Samtidigt skall alla som kämpar med "infosidor" relaterade till kommersiella ämnen få en perfekt chans att sälja länkar på resp sida. Allt alla siter är förnärvarande av intresse svenska som japanska då vi jobbar med en global marknad, skicka ett PM till mej så skall jag återkomma med detaljerad info om vad vi kan göra för att sälja textlänkar på din sida. Man kan säga att det finns inget att förlora. All form av feedback eller frågor är önskad/e, lekmän som proffs i ämnet, en spontan kommentar är nog så viktig! Tack på förhand. Thomas Quality Unlimited www.qu.com S8.com är ett sammarbete mellan Mej, Jens här på forumet och Adweb.
![]() |
|
|