FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Jaja, jag har kommit till insikt att jag nästa gång skall ha en annan ton än det jag hade, ok!
Thomas, din logga funkar fin fint... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Förstår inte riktigt vad problemet är. Man får väl det man betalar för. Vill man inte pynta mer än 50 pix får man väl nöja sig med en word-art-moddad text av en 14-årig wannabee grafiker.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() När WN skapades var det för att WN skulle vara ett komplement till alla dessa HTML och webbdesignforum som finns, i Mars 2003 startade vi regeluppbyggnaden så här. Saxat från WN regler. Det finns 100tals forum i Sverige för webmasters där man kan utbyta frågor om HTML, webdesign "Vad tycker ni om min sida" osv ... Vi har valt att köra på det men är även vakna över om det finns behov för förändringar, dock ser jag det som ett stort problem att intresset för just denna typ av frågor är väldigt lågt och den som är mest intresserad av inläggen är den som skrev det. Jag är väldigt medveten om att alla inte har massa pengar att hosta upp när man skall bygga sin internetnärvaro, samtidigt vet jag att 50 kr inte skall föraktas, men är samtidigt inte säker på att det är just WN som skall fylla funktionen att tillgodose behovet, känns spontant som den kvoten är fylld och som du ser fanns den känslan redan i mars 2003. Vi håller ögonen öppna och direkt när det kommer nåt vi skulle vilja ha med på WN så finns det säkert inom kort online. Thomas
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag måste ju bara säga att du kunde ju inte valt ett bättre forum att fråga efter en logo för 50kr på, haha.
![]() Jag gillade tråden med nyckelringen, vi borde ha en Hall of Fame på wn. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Medlem1 Vi har tyvärr inte råd att betala ut någon ersättning till dem som hjälper oss. Men alla som får minst en bild publicerad på ##### får ett tack som visas på kanalpresentationen. Om du får 4 bilder eller fler får du en kapsylöppnare med #####.com tryckt på ovansidan. Medlem2 Om du får 4 bilder eller fler får du en kapsylöppnare med #####.com tryckt på ovansidan. Skojar ni eller? Medlem1 Näe vi skämtar inte. Med tanke på att vi har lagt ner 1000-tals gratistimmar för att skapa sidan så tycker jag att det är "bra betalt" jämfört med oss. Medlem3 Skillnaden är att om 5 år så sitter ni på intäkterna och vi på en kapsylöppnare. Thomas
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det va tider det!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kanske nominera olika trådar och sen kan alla rösta fram en vinnare. Eller? B) Vi som har varit med ett tag (såg att du Jocke, hade nästan lika lågt medlemsnummer, som jag), har ju varit med om en del genom åren. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Japp
Har inte skivigt så mycket men är här och läser nästan varje dag. Hadde änu lägre förut men det blev något fel på det kontot, Ser att det är borta nu! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |