FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
019-233275 är det en fax som svarar på... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Prova att faxa då?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Administratör
|
Det är ju uppenbart, surfa in på nic.se gör en who-is för domännamnet på webbhotellet, klipp ut namnet som nämns. Styr din webbläsare till hitta.se, klista in namnet -> 2 resultat kommer upp, ett mobilnummer och ett ÖREBRO (glanshammar) nummer.
Ring en sen kväll och fråga vad som försiggår! Alternativt surfar du in här för att läsa om webbhotellprojektet ... hem.passagen.se/snaffe/kallden/ mest läsvärd är "Arbeta hos oss sidan" där du kan läsa om vad bla en programmerare kan förvända sig i månadslön. Programmerare. Ska kunna dom vanligaste programmerings språken: Java, HTML, C++, CGI, Perl såsom Visuell Basic. Månadslön: 50:- (stiger efter förfrågandet på produkter.) Och nej detta är inte ett barn utan har minst minimiåldern inne för vad som krävs för att gå 3dje året på naturvetenskaplig linje. Nu har jag även städat tråden från kompletta namn och hoppas att den förblir utan namn, det står klart och tydligt i reglerna! Thomas
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Numret är till Andreas XXXXXXXXXXX som bor inne i Örebro, inte i Glanshammar. Ta en titt på kartan...och då faxnumret verkar vara hemligt nummer så är det väl kanske inte allt för stor chans att det är hans nummer. Varför bara ha faxlinjen hemlig?
Håller på och letar efter telesladden till faxmodemet. Ska dra iväg några fax till det där numret. Får jag inget svar där heller tar jag och provar dom två träffarna från hitta.se.. Lite att tänka på: * Du måste kunna ta ansvar. * Du kan bli avskedad med omedelbar verkan. * Vi ser ingen skillnad mellan Man och Kvinna, så ingen har förtur. * Någon månad kan lönen vara lägre än en annan, då har det gått dåligt den perioden. * Antagligen kan det hända att lönen blir inne under en månad, men kommer förhoppningsvis nästa månad. * Det kan ta tid att få svar på sin arbetsansökan. Det är nog inte bara arbetsansökan det kan ta tid att få svar på... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Glanshammar och Örebro har samma riktnummer. Nummret i who-is'en (019-2332xx) går ju hem till gissningvis mamma i glannshammar, innan han flyttade till studenlyan mer centralt. Det är min gissning som säkert stämmer iom att who-is'en för .se domänen säger oss att herrn i fråga är av årgång 84. Thomas
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
Det kan mycket väl vara så.
Jag har iaf skickat iväg ett fax till det angivna faxnumret. Avvaktar på svar tills imorgon. Har jag inte fått något svar imorgon så tar jag och provar de två numren som fanns på hitta.se T.Å: Det var från sidan som Thomas snackade om tidigare hem.passagen.se/snaffe/kallden/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tack för den fina länken, den avslutar verkligen min dag på ett fint sätt.
Kanske skulle man ta anställning där och sen blanda in facket och se hur mycket de kan stämma arbetsgivaren på ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Har fortfarande inte fått något svar efter faxet jag skickade igår.
Testade de två numrena från Hitta.se. Mobilnumret är det bara telefonsvarare på och det fasta numret är avstängt. Jag kunde iaf höra på telefonsvararen att det var rätt person. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hur har det gått med era pentry/funstation media-kontakter? Har själv konstaterat att det inte gått att komma fram på telefon (hem/mobil/support), får inte svar på mail (personlig/företagets) eller via support-formuläret på pentry.se.
Idag gick min site upp igen iaf, men jag undrar... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|