FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är väl ändå vattenledningarna som är största flaskhalsen? I Borlänge hade jag supergott vatten hemma medan grannen i lite äldre hus hade enormt äckligt vatten.
Borlänge: Mycket bra Falun: Njae, gruvsamhället har satt sina spår. Stockholm-Bromma: Okej, dock småhus från 30-talet så kan mycket väl vara ledningarna i huset. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Var i uppsala jämför ni med? Här i Nåntuna är vattnet mycket gott. Vi bytte ju vattenreningsverk för ett tag sen så nu är det mindre kalk och andra mineraler i vattnet. Fortfarande smakar det gott.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mora centrum: Helt okej
En bit utanför Mora, Bonäs: Underbart vatten, de mest rena ja har druckit tror ja! Arboga: Jag vet inte varför, men så fort ja har druckit de så får ja en stark känsla att skjuta huvudet av mig... De är inte gott... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Stockholm, Nacka - Underbart gott
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här i Sundsvall är det underbart gott. Det stämmer att vi har Sveriges bästa vatten. Enda problemet är att man är jäkligt bortskämd och tycker det smakar illa på många ställen när man reser.
Uppsala köper jag flaskvatten i för det klarar jag inte av att dricka..huva |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Västerås - väl godkänt
Smedjebacken (från Snöån) - perfekt (vann tredje pris för några år sen och har saluförts som källvatten med goda omdömen) Smedjebacken (egen brunn) - absolut underbart om det inte blir för torrt i markerna Uppsala - inte bra, dricker hellre regnvatten |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vattnet från min egen brunn på Värmdö smakar alldeles utmärkt. Det blir dessutom snabbare kallt än kommunalt vatten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
FAIL, Gävle är det bästa vattnet.
Faktiskt underbart gott, i vilken stadsdel man än är i. |