FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag funderade på möjligheter när jag flyttade till Stockholm, kontaktade till och med Stockholm hamn och kommun för att leta båtplats men det såg inte ljust ut. Tänk att renovera denna båt, är nog dock en hel del arbete men vilken grej! (Hyra ut boende till och med?)
Ca 50x10m och 400kvm boyta. http://www.abc-annons.se/Sveriges-st...salu_87485.htm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
MickeH: Fiskarkillen på bilden råkar inte heta Benny?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Johan_S: Sjötomt är ju onekligen ett intressant alternativ om man nu ska flytta till huvudstaden. Du har inte funderat på någon mindre husbåt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om chauffören skulle ha en månadslön på 20 000 kr, 240 000 på ett år, skulle du inklusive arbetsgivaravgifter och semesterersättning (exklusive försäkringar för den anställda) betala ca 326 000 kr per år, alltså 652 000 kr på 2 år. Sedan tillkommer såklart bensin och andra kostnader. Hur man sedan ska kunna köpa både ett kontor och en limousine för 200 000 kr vet jag inte riktigt.. En begagnad Volvo och ett garage i någon förort låter mera rimligt =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nej han heter krille Måste mest bara för att visa på vilket fiskeparadis vi har här uppe skicka upp en bild till på min bror.… |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vart är detta?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Jaadu murdocen detta fiskeparadis är bara 10min med bil från min bostad (snart 1min) och jag bor i vindeln, älven som ni ser är vindelälven.
Största laxen som jag känner till togs 2007 och vägde 12kg dock var det en hona så den släpptes tillbacka efter vägning och foto. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|