FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Läckte inte ngn MS-höjdare ut något över att MSIE-teamet har börjat kika på Webkit också?
Börjar dom med det så kan det seriöst bli på tal om en rejäl standard på webben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag erkänner glatt att jag var skeptisk i början men nu är jag riktigt förtjust i Chrome. Ett API för extensions ska vara på gång har jag läst fast när? Det vet man inte.
Det är nästan lite lustigt för nu upplever jag Opera som stundtals sölig i jämförelse med Chrome medan Firefox känns lika seg som IE känns i förhållande till Firefox. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Chrome är bättre än FF på alla sätt förutom just pluginsen. Eller kan nån ge exempel på en enda grej som FF är bättre på, minus plugins? Förstår ej varför inte fler använder Chrome.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Sedan Chrome lanserades har jag enbart använt det, klockren webbläsare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Definiera bättre !?
Sen kan man väl knappast säga "minus plug-ins"...då får vi specificera ett helt hcp system för programjämförelser... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
9 vanligaste sidorna vid uppstart. Omnibaren. Att den "minns" väldigt långt och autokompletterar sidadresser som det var en lång tid sen man besökte. Öppna flik med ett musklick. Utseendet. Smidigt att ladda ner filer. FF's filhanterare är väldigt jobbig anser jag. För autokomplettering i adressfältet behöver man bara trycka enter istället för neråtpil + enter. Samt en massa andra grejer som jag inte kommer på. Citat:
:blink: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har enbart kört med chrome sen betan kom ut, älskar den. Så smidigt att bara döda en chrome.exe när den käkar cpu (flash...), men resten lever vidare =)
Angående filnedladdningen, den slår firefox nedladdningar (oh vad jag hatar firefox jobbiga nedladningshanterare som åker upp varenda gång), även om jag saknar möjligheten att bara "köra" direkt, dvs. ifrån en tempmapp. Men det kommer väl någon gång förhoppningsvis =) Och när det gäller plugins så är det väl en sak som jag aldrig riktigt orkat bry mig om i någon webbläsare.. =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
|
Kom på att jag saknar autocomplete i former.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Skillnaden är att Chrome kommer med sådana saker inkluderade från scratch. Konstigt nog är det underbart i Googles fall men Opera - som haft de flesta av dessa features - törs ingen röra, knappt ens med tång. :blink: |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|