FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det jag tror många missar att ta i beaktning för pizza.nu är att de faktiskt har trådlösa pizza.nu-boxar ute hos pizzeriorna kopplat till beställningen från webbsidan, som gör att man får en faktisk bekräftelse på varje beställning med leveranstid m.m. Det i sig gör ju att pizzeriorna är närmare knutna till just pizza.nu än till en annan slumpmässig webbplats som kan lägga beställningar.
Citat:
Idén med auktion på Tradera av pizzor var ju en annan rolig marknadsförings-grejj måste jag säga. Hos NSD finns lite mer information och en bild på de trådlösa boxarna (om man klickar på "Nästa bild"). Jag är klart imponerad!
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Imponerad kanske jag inte direkt skulle säga att jag är, däremot tycker jag att initiativet är mycket intressant!
ATT denna typ av beställningar kommer att öka succesivt är jag helt övertygad om OCh om killarna bakom pizza.nu kommer att orka hålla ut, så finns nog stora chanser att konceptet ger ringar på vattnet till fler branscher. Initialt var jag nog lite skeptisk till idén, men efter att ha sett att det är ett seriöst initiativ, så tror jag absolut att det finns bärighet i verksamheten, för behovet finns och ökar (oavsett om det är Måndag eller Söndag). Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
OT: det är ju endast reklam dem gör.. de vet att de inte får ett bud så hög summa så annonsen kan ligga kvar länge och indexeras bra m.m. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det bakas nog utan problem mer än 100 000 pizzor per dag och det blir en omsättning på minst 5 miljoner dagligen på bara pizzorna, sedan tillkommer massor med kringhandel. Sannolikt omsätter pizzerior mer än 10 miljoner dagligen. Men det betyder ju inte att 99 miljoner är annat än fantasier ändå...
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
är det bara jag eller tycker ni också att det är överpris på många av dom här attraktiva domännamnen? såg en lista för ett tag sen å det va svindlande summor det handlade om.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nu är ju bara denna "försäljning" i.o.f.s. bara ett länkbete, men OM det hade varit en rikting försälning sä handlar det ju inte om hur många pizzor som bakas i sverige.
Det handlar ju om HUR ägaren av den domän skulle kunna tjäna pengar med ett sånt inköpspris. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det några aktiva pizzerior på sidan? Klickade runt på 5st i mina hemtrakter (stockholm) och på alla stod det att de inte tog emot beställningar....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ni tror inte att personen i fråga som lagt upp annonsen på Blocket har skrivit helt fel?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du läser texten så är det inte relevant om man tänkt köpa siten. endast reklam syfte, skulle någon snacka om siten om det inte vore för det höga priset? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|