FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Haha ja precis lite så, men vi får väl hoppas att vi slipper se Gummimasker i tilltaget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Daniel Andersson var inte bra. Varken defensivt eller offensivt. Visst, han gjorde väl bara en felpass (den jag nämnde ovanför) men sedan bestod ju hans passningar av att passa bakåt eller sidleds tillbaka till den som hade passat honom. Citat:
"Vad ska vi göra nu!? Vi skulle ju spela 0-0... Panik! PANIK!" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Daniel Andersson har aldrig varit bra, fattar inte hur man kan sätta honom i truppen...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
det är legitimt att dricka öl när man ser på fotboll
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Daniel Andersson gjorde sitt jobb vaken mer eller mindre. Alla som tror att han är uttagen för sitt spelsninne och sin bländande teknik kan ju tänka ett tag till.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker också att det var (o)lustigt att se Daniel Andersson i startelvan. Extra konstigt när man har bra och yngre alternativ i både Kim Källström och Sebastian Larsson (som garanterat hade gjort ett bra spel även defensivt).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sen tycker jag folk borde börja upptäcka att lasse kan ta ut lag efter 5 raka mästerskap. Det som är mer konstigt att 99% av alla "soffexperter" inte äns har spelat/tränat fotboll på hög nivå men kan i allafall med hjälp av expressen och aftonblande ta ut en bättre startelva än lasse.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag ser hoppet för Sverige. Vi kan komma grymt långt om vi vill. Vi har ju spelare.
Tror det har mycket med inställning att göra.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är inte så insatt i hur fotbollsvärlden ser ut, men det är en sak jag inte riktigt kan förstå.
I stort sett alltid vid sådana här tillställningar ser Sverige ut som ett riktigt stabilt och högt rankat lag på papper, men levererar sällan när det väl gäller. Enligt min mening är det svenska laget inte ens i närheten av nationer som Italien, Brasilien, Spanien, Holland m.fl, men ändå ofta klassat som ett lag på samma nivå som dessa. Vad är det jag missar? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|