FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men vad är problemet ? Som privatperson syns du med endast namn om du önskar det. Baksidan på det du efterfrågar är ju att vem som helst skulle kunna lägga ut vilken propaganda eller vilka personangrepp som helst utan att behöva ta ansvar för det, är det något vi vill ? i samma sekund en sån sak skulle möjliggöras skulle ju också .se förlora i princip all status den har idag (anser jag)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är inte personangrepp, det är företag som lurar oskyldiga människor på flera miljoner varje år, människor som inte ens kan försvara sig. Det är sånt som du, vi, och alla andra skattebetalare får betala för. För övrigt så bad jag om hjälp inte din onödiga kommentar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Att skriva en massa saker utan att ta "ansvar" för vad man skriver känns inte så seriöst.
Men att vara anonym men en .se är väl inte så svårt? det är bara räkna fram ett fiktiv persnummer och sen regga den på tex jocke banan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Man kan ta ansvar för vad man skriver trots att folk inte behöver veta om vem det är som skriver. Bloggen kommer inte bara att innehålla information om en smutsig bransch som inte kontrolleras. Nog om det. Jag förstår inte vad du menar, vad är jocke banan för något? ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
2. Regga domänen på exempelvis Jocke Banan. Hur kan det vara svårt att förstå? Detta är förmodligen mitt värsta inlägg på WN men jag blev så paff så jag kunde bara inte låta bli. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det så exempelvis "Johan" på Knuff.se gör för att vara anonym?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|