FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
det är långt kvar, allt beror på hur min trafik utvecklas-
Jag har dock andra musikbolag som kommer att ge mig material GRATIS , för att de ligger i familjen (släkten) + att jag själv har möjlighet att spela in vad som helst i riktiga studior ( kontakter) Har ju bra med kontakter inom olika områden , hade allt varit färdigt hade jag inte gett er chansen för 5 öre att gå med i lamba. Nu gör jag det för att jag inte orkar så mycket mer pga framtida utbildningen Tror ni verkligen att om jag hade hela kakan färdig, att ni skulle få gå med i företaget? Vill ni ta chansen , varsågoda DET ÄR JU GRATIS & NI KAN GÅ UR NÄR NI VILL. hjälp mig med att ta hand om siten så jag kan arbeta med mitt kontaktnät istället- det är så enkelt. Sen har jag krav naturligtvis att ni inte är en amatör, utan har kunskaper, ( vilket nog alla här har ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
haha hade visst loggat in med ett annat konto , visste inte att jag hade det .. >b9sinner är jag fast jag ska bara använda lamba, hmm måste radera det kontot förlåt om det blev förvirrande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
men du nämner att ni har stora musikbolag bakom er inom kort då bör ni ha kommit långt fram i förhandlingarna, vad talar vi om för musikbolag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Saken är att vill du veta detta måste vi ha ett möte först. Sen får du visa vad du kan göra innan jag går in på sånt. sorry men så är det-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Sen har jag kontakter inom många områden där sammarbete kan möjlighetsgöras.
Har ni inget intressant att erbjuda mig så är jag själv naturligtvis inte intresserad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi har mycket att erbjuda och innan vi ens lägger tid på att boka möten eller gå vidare vill vi veta mer information, kontakta mig gärna via PM
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Som jag såg på eran site så var det inget speciellt där, dessutom var den i asp jag skickar dig ett pm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du har PM...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad har detta med en av våra siter att göra om jag får fråga? Innan du attackerar andras siter se till att ha egenskapat material till att börja med!
Vi är inte intresserade längre, har någon annan här ett intressant projekt och behöver ett webteam (Vi har det som krävs i SQL, ASP.net, ASP, PHP, Ruby, Ajax, CSS,XHTML, java, PS, MS access, 3D max, ) dra mig ett PM så löser vi resten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Du kanske kan skapa en egen tråd istället för att göra reklam i min.
Dessutom var eran site dålig, helt saknad av att vara orginella. Sen det som ger en site större möjlighet är kontaktnätet & möjligheten till orginellt innehåll. Vilket jag besitter. & inte ni! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|