FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så har jag förstått det efter samtal med RSV .. eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Web10, har server i litauen har jag hört, åt mig har dom funkat utmärk i tre år.Supporten funkar bra, på tre år har det bara vara en stor avbrott. B-one, ok för
en privat person utan mycket trafik, har även hört att web10,surftown,b-one ingår i samma konsern?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag varnar för Web10, de klarade inte av 50 besökare om dagen utan att vara nere minst 1 gång i timman. Efter att jag skrivit 50 anmälningar om detta till supporten sa jag upp skiten, de lovade pengarna tillbaka, men inga pengar kommit på 2 år... Sämsta hotell och support man kan tänka sig...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Att alla är i danmark är väl kanske för deras lagsystem tillåter man blåser Svenskar?
Sedan lär både skatt och allt vara billigare, problemet är inte att dom är billiga utan att dom skriver "Fri trafik". Skulle dom tagit betalt efter en viss förbrukning skulle dom fått in det det kostar att hantera X 100 tusen besökare då det även drar viss trafik. Sedan går det faktiskt begränsa minnnet, cpu användning och allt sådant i PHP,MySql och liknande per användare. Dock bör man nog passa sig för Danska företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Verkar dessutom lite som att man kan ha såväl tur som otur - har själv haft sidor som haft långt över 1500 unika per dygn på deras servrar utan några som helst problem, och det var dessutom inte direkt några överdrivet lättlattade sidor.
Supporten har jag aldrig behövt använda mig av så den har jag ingen åsikt om - men klart att vissa kan sakna ett telefonnr. Har ännu inte upplevt någon nertid. Var själv väldigt tveksam och testade ett konto mest för skojs skull, se hur det fungerade och så - kan inte komma på något direkt negativt än så länge (lovar docka att rapportera om min uppfattning ändras). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Har använt,web 10 i 3 år, utan problem. Svarar snabbt,stått ut med mina nycker..Deras server står i Lituen har jag hört. inte säker. Jag har to sajter hos
dom. Enda problem kan vara om man inte så hag, på asp,får bara ha en...inte fler/per sajt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad är det med ASP som man inte får ha mer än en per sajt?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|