FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nja, jag tror inte IE är inbyggt i kärnan längre. Inte efter att MS fick sträng tillsägelse av EU och alla andra myndigheter, det är ju trots allt möjligt att avinstallera IE utan att Windows påverkas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Banned
|
En kollega har nyaste FF och det kraschar i princip hela tiden.
En komplett avinstallation fungerar inte heller. Vi kör Mac OS 10.4.11 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hnn: Testa att skapa en ny profil. Om det är extensions eller liknande som gör att den kraschar så hjälper inte en avinstallation eftersom profilerna ligger kvar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Det här med Firefox... Man ska inte lämna den på någon sida med mycket Flash och gå för att dricka kaffe.... Den blev "en aning" seg....
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag avskyr flash öht men Firefox kraschar ytterst sällan för mig. Dock blir den lätt ganska resurskrävande.
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Administratör
|
Det är väl två helt skilda saker som nämts i tråden. Dels minnesproblemen som har funnits i varierande grad sedan länge. Kraschandet däremot är något jag bara upplevt och hört om på senare tid. Jag får det bland annat konstant av något i Gmail och lite då och då utan att knappt veta vilken sida det kan ha varit.
Jag är i vilket fall rätt övertygad om att det rör sig om ett problem hos antingen Firefox eller extensions, snarare än WN/Gmail/annan sida. Oavsett vad som finns på sidan ska inte en browser krascha.
![]() |
Svara |
|
|