FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Väntar fortfarande på svar på min fråga... ![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
@akkeman
Ken antisemit ? Förklara.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker Ken har gjort bra musik i sina dagar. Nu kan jag inte yttra mig om hans senaste platta, Men på senare år så har det blivit mest flumsnack. Om man lyssnar på exempelvis "cutta dom"
Jag relaterar så enormt till hans låt "Mamma" och det är runt den tiden han sken som starkast. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kens musik nu för tiden = skräp. Kens musik för 6 - 8 år sedan = Guld. Vann förresten hans nya skiva i en MTV tävling :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är det han säger i den där låten med Rusiak, Petter, Marcoolio & co.? "Om du kommer in på klubben med en fet jävla brud. Tro inte att du vet nåt, vem fan är du?" Den låten är schysst förutom just de två meningarna som Ken bidrar med. De får mig att vilja kräkas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ken ring är en av de större hip hop artisterna i Sverige, synd bara att det inte finns en bra marknad för sådanna artister här.
Jag gillar låten "Kelian", varför vet jag inte... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kens nya skiva är ganska dålig. Den enda sköna låten är 2000-talet, enligt min mening. Sen när han snackar i media och säger att han har ändrats mycket som person blir man lite förvånad när han ställer sig och hyllar marijana, att han hatar bögar och tycker att publiken med ska göra de på en konsert jag var.
Trodde han hade ändrats innan jag gick på den konserten men tydligen inte. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|