FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Just Qtek 9090 var väl ett riktigt bottennapp iofs. Jag har haft S100, S200 och P4350 från qtek/htc och alla har fungerat mycket bra. Speciellt P4350 med qwerty-tangentbordet gillade jag. Valde aktivt en telefon utan 3G för att få bra batteritid.
Men visst har operativsystemet sina stora missar och det tar ett par månader innan man vant sig vid en windowstelefon, och man missar mycket av det trevliga om man inte synkar mot en exchangeserver. Gör man det finns det i dagsläget inga telefoner som är bättre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
N95 är min rekommendation. Riktigt härlig mobil.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag funderar också på att köpa en ny mobil och tittar just nu på N95, verkar trevlig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Håller med om iPhone. Den är fan i mig klockren och utan tvekan den bästa nalle jag ägt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag hoppas på nästa version av iPhone, den är verkligen allt jag vill ha förutom att det är en dålig kamera. Jag vill verkligen ha en bra kamera i min mobil och jag önskar att jag inte hade bytt min K750i mot min W880.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
w880i, grym lur!
Har haft Qtek 1010, 2020 samt 9100 och samtliga telefoner är dåliga telefoner. Visst, som handdator kanske. Bytte till w880i och kommer inte skaffa en smartphone om inget fantastiskt kommer ut. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är nyfiken på iPhone. Var har ni köpt era?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag fick precis en Sony Ericsson k530i genom jobbet, en riktigt skön telefon tycker jag med bra batteritid och den är inte allt för stor heller.
Jag har även en k850 privat men känner ibland ändå att hade det inte varit för kameran hade det helt klart räckt med en k530i. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
k810i, kameran är riktigt bra för att vara mobil, har riktig blixt dessutom, om än lite klen. Bra musikspelare. Har 3G, även om jag inte använder det direkt.. Batteritiden är helt ok, även om jag laddar den varje natt (inte för att den inte skulle överleva, bara att det finns ingen anledning att inte ladda den, blir bra rutin och man slipper gå utan mobil bara för att man glömt..
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|