FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
DMD PAGE-UP
- Systemutveckling / Webbutveckling - Webbhotell / Dedikerade servrar - Serviceavtal med ansvar av all drift hos kund - Projektledning - Sökmotoroptimering - CMS (Instant Update) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi säljer förbrukning till skrivare samt butikstillbehör och hjälper även till med print jobb.
Via har webbutik och vanlig butik i Karlstad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
ITsupporter
______________________ Småföretagarens IT-stöd "...personligt" "...lätta att ha och göra med" Levande hemsidor till fast pris Webbhotelltjänster E-post med alla möjligheter Förnyar din webbplats... Produktion av företagsvideo för webben Fotografering Copywriting Datorer, bärbara/stationära: Fujitsu-Siemens, HP/Compaq, Acer, Toshiba, LG Skrivare och dokumenthantering Nätverkslösningar Alla slags tillbehör Backuplösningar Datasäkerhet Ekonomisystem/Bokföringstjänster och program Kurser bokföring/IT för småföretagaren [email protected] 070-620 62 10 msn: [email protected] skype: thomas.ljung |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vet ej om det är en tjänst men,
Vi säljer det bästa av det mesta! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
oj, rolig tråd. har inte presenterat mig eller så alls här förut vad jag kan minnas.
racime x. se ehandel med bildelar/styling. Även import,exportverksamhet och viss produktframtagning med inriktning bildelar/styling. wpp, hyr ut personal för montage av stålhallar/lagerhallar. Även lagermontage och byggnation av lagerinredningar (pallställ hyllor etc). försäljning och entrepenad på fritidshus. Båttilverkning/försäljning och konstruktion (uppstartsfas). m.m. jag jobbar i huvudsak med racime x men är inblandad i dom andra projekten med på ett eller flera andra sätt. har ni några funderingar, förslag på sammarbeten eller bara vill snacka lite skit så skicka gärna ett pm eller hör av er på tel 070 6600952 / 070 4458848 mailmsn micke@rac i mex.s e (alt privata/hem msn m_jor kvi [email protected]) mvh Mika el Jo r k vist |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Saxar rakt från min profile.
Skapande av internettjänster inom ett nytt delägande bolag. Utöver det vanliga står jag mycket för uppgifter inom webdesign & seo. Arbetade tidigare enskilt mycket med text content. Varav en period som anställd hos Quality Unlimited AB. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Webbprogrammering modell lite mer komplex (betalsystem, communityn, och andra kritiska miljöer).
Även vanlig hemsideproduktion lite då och då som omväxling... Visitkort, tryck, textarbeten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mira Network
System för alumni och trainee nätverk, samt utbildningsadministrativa system (både för de som säljer utbildningar och för interna utbildningsavdelningar. Spastugan: Kvalitativa och utvalda spaprodukter. Perfekta företagsgåvor nu till jul. Sedan är jag ganska involverad i lite forum, communities och andra siter med ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
SweCat säljer produkter för kattens behov och är en av de äldsta webbutikerna inom djurbranschen.
4leggedfriends.se - webbutiken för den morderna hundens behov drivs snart av mig och är en avknoppning av swecat butiken. :-) e-handelskonsulten min andra firma bedriver konsulting inom e-handel och erbjuder e-handelslösningar av olika slag till företag. Försöker via det även dra igång sidan e-handelsforum.se som ska vara ett forum för oss e-handlare där vi kan utbyta erfarenheter och hjälpa varandra. Tyvärr har tiden inte ritktigt räckt till på sista tiden så det har inte hunnit läggas så många timmar på att göra reklam för det ännu. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|