FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sen är det väl möjligt att ta del av och skriva ut sina fakturor genom Loopia Kundzon. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
I princip har det bara skett minimal utveckling sedan Active24 köpte upp oss 2005, men sedan april i år har vi fått bättre samarbete med Mamut och fått mycket fler möjligheter att göra förändringar i systemet. Främst har vi jobbat med att förbättra systemen "bakom kulisserna" som inte direkt kan upplevas av våra kunder, men framöver kommer det att ske flera förändringar i olika steg som alla kommer att se. Testa oss gärna under en lite längre tid så ska vi se om inte din uppfattning blir lite bättre, men hör av dig om du har några synpunkter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Nej vi har inte höjt postavgiften så det är 49 kr plus moms (57 kr inklusive moms) som det ska vara. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Det är riktigt roligt att se att Loopia har lyssnat på oss. Hoppas att övriga webbhotell i Sverige, som säljer till privatpersoner, gör detsamma. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och jag tror inte man kan skylla felen på telefonoperatören för faxsamtal kräver 2 faxar för att genomföras. Det går inte faxa till en telefon, till en död lina eller till någon som visslar. Och har man fått ett kvitto att faxet gått iväg så har det gått iväg och även kommit fram till mottagarfaxen. Sedan kan det försvinna i själva faxenheten (om t.ex. minnet är fullt) eller så kan pappret ramla ner bakom/under faxen. Eller så har man dålig organsiation så det försvinner i orgnisationen. Ett av fallen som mina fax försvunnit var ett fax på över 20 sidor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har haft en hel del problem med Loopias fakturering.
Först "glömde" de fakturera en .nu domän som jag hade. Svaret jag fick var att så fort man tar bort en domän från LoopiaDNS så raderas betalinformationen. Jag letare, och letade och hittade ingen information om detta öht. Domänen fanns fortfarande kvar i Loopia DNS, men hade flyttats till ett annat konto, för att få korrekta faktureringsuppgifter. Eftersom .nu inte har något att falla tillbaks på avregistrerades helt enkelt domänen. Jag "erbjöds" att få tillbaks den från redemption för ett antal hundralappar. Nu senast lovade de att skicka en separat faktura på 2 IDN domäner, ingen faktura kom och när jag åter kontaktade dem sa de att de hade skickat en faktura, men att den var makulerad (3-4 dagar efter den var skickad) och att jag fick betala direkt till IIS. Jag har inte fått någon ny faktura och tycker det är lite skumt. Däremot har jag fått faktura på .se - domäner som jag tagit bort från Loopia DNS, vilket helt motsäger vad de sa när det gällde min nu-domän. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|