FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Guest
|
Kaspersky funkar bra, med en brasklapp att det gör datorn seg ibland. Men bästa skyddet helt klart!
|
||
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
behöver inget, kör linux men på den tiden jag körde windows hade jag nod32 och det funkade skitbra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Linux - clamav, Central Command
Windows - Kaspersky Crazzy, varför inte köra antivirus på linux? finns det inte virus och rootkits till det? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag instalerat Nod32 eftersom det tydligen verkar vara bäst.
Tack tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som känner till en aktiv Antivirus programvara som är gratis och får nyttjas i kommersiellt bruk, för Windows 2003 Server t.ex.?
/Maritn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fortsätt posta andra antirvirusprogram om ni vet några. Behöver lite info till en av mina projekt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
inte vad jag hört talas om.. enda säkerheten jag har är en brandvägg, apparmor och selinux... borde väl räcka? sen är systemet egenbyggt så det finns inte en massa skit som ligger och surrar i bakgrunden som jag inte behöver. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
http://support.microsoft.com/kb/49500 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har gått från att i alla år använt Norton till numera Panda antivirus & brandvägg 2007
Klockren förändring. En licens till tre datorer inom samma hushåll. Årslicens för en kostnad av 299 kr, Den hittar massa som norton inte hittade. Hade skit i 2 burkar som hade norton, Tog bort det och när panda kom in så letade den reda på dessa. Ett fantastiskt skydd på alla sätt och vis. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|