FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Detta är intressant. Du vill att folk skall skriva feedback på dina sidor, då du frågar men din insats på 1,5 är 7 inlägg. Kanske man får ge feedback och hjälpa andra innan man själv vill ha hjälp??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En bättre lösning än att göra såhär är att man hade startat en tråd och diskuterat varför det är så att man måste ha skrivit minst 20 inlägg eller dragit iväg ett mail till någon ansvarig admin eller något. Blir lite omogen känsla när man istället bara pumpar med massa tomma inlägg efter varandra i en tråd.
edit: men visst så förstår jag poängen, så vi inte missförstår varandra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förhoppningsvis får han "read only",
regler är till för att följas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Banned
|
Jag är ledsen om jag har upprört vissa medlemmar, vilket var inte meningen. Jag valde denna strategin för att 1) påpeka hur dumt det är 2) få min kvota upp.
Jag blev medlem 2005. Det var kanske fel, men jag antog efter att ha tillbringat en del på forumet att jag skulle få automatisk skrivrätt då jag behöver själv feedback efter att ha varit medlem så länge. Men till min förvåningen, läste jag att jag måste uppfylla en inläggskvota för att skriva ett inlägg (paradox i sig självt). Det är sjukt löjligt dumt hur det är implementerat. Administratörerna kanske "bestraffar" mig på något sätt, men då tycker jag faktiskt att de går på en "power-trip" och bestraffar mig för att de "kan" och bryr sig egentligen inte om sina användare. Frågan är snarare, vilket sätt tror ni drar tills sig mest uppmärksamhet på den ologiska idiotin. Skicka ett mail till en administratör? Jag tror personen skulle bara göra ett "ful hack" istället för att egentligen korrigera problemet. Om jag ska vara ärlig, tror jag - efter denna tråd - kommer regeln fortfarande inte ändras. Jag orkar inte med denna tråd längre, tanken var inte att reta folk utan dra till sig uppmärksamhet. Då och då behövs sånt. Jag lämnar tråden, ha det bra! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
|
Men vad tycker du att du har bidragit med på detta forum under dina 1,5 år?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Tydligen är detta forum något form av spel, där det handlar om att skriva inlägg för att kunna skriva in andra forum, osv. Det är just så du tänker. Det låter jue bra att sätta upp spärrar överallt. Man måste vara % engagerad i själva forumet för att utnyttja forumets alla delar. Detta är ju skitbra. Då filterar vi bort alla som bara tycker om att läsa, de tillför ju inget nytt i alla fall, eller hur? Handikappade personer bidrar jue inte mycket i samhället, ska vi neka dom rätt till titta på TV? Kanske lika bra, då kanske det blir fart i dom. Jag gillar dig Terabyte och din idéer. Jag tror på dom. Ber om ursäkt till alla människor med någon form av hinder om någon skulle nu läsa detta. Ville bara ge ett drastiskt exempel till Terabyte. Har alla dina 1290 inlägg bidraget lika mycket till forumet som dessa i denna tråd? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Han har väl åtminstone bidragit marginellt till att WN får annonsintäkter under dessa 1.5 år. Många som skriver inlägg på WN tillför ju snarare negativ stämning och arga diskussioner och metadiskussioner om rättigheter att diskutera, jämfört med trådskaparen, som förstår att har man inget att säga så håller man tyst. (Med undantag för den här tråden.)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
|
Citat:
Och till corgrath; Att jämför detta med handikappade personer i samhället är ju bara löjligt. Du kan skriva när du vill och för att uppnå dina mål och få feedbak på dina projekt väljer du att komma upp till dina inlägg genom att lägga in onödliga inlägg på din egen tråd och det tycker du det är ok? Vad har mina inlägg bidragit med? Ja, vem vet. Vissa förmodligen inget, vissa har hjälp folk. Dessutom har jag hjälpt folk om de bett mig om hjälp och jag har kunnat. Jag har även bett om hjälp vid stort antal tillfällen, men inte har jag åberopat min rätt att skapa trådar för att jag har läst trådar här på forumet. Dessutom vem är du att ifrågesätta min integritet på forumet? Det finns säkerligen många här som skulle kunna göra det, som är medlemmar man ser upp till för deras insatser här, men tyvärr det är inte du..... I slutändan så finns regler på detta forum. Du valde att de inte berör dig. Ja, jag tycker det är fel av dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||