FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Bara inse priserna kommer höjas radikalt närmaste åren och gilla läget, främst för att breda produkter som finns i t.ex. dagligvaruhandeln kommer börja med adwords osv i större utsträckning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
det var ju tur att jag var tydlig on rykten då, men då får jag be om ursäkt för mitt misstag, samt kanske omprioritera dem då jag träffade dem på Google Academy på Berns salonger och de sa att de hade ett söknätverk där kunder kunde annonsera i men då jag felaktigt trodde...som sagt så följde jag aldrig upp den kontakten. Ber som sagt än en gång om ursäkt, och jag tackar dig Danski för att du rättade mig |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Först och främst som du ser på mitt förra inlägg så hade jag helt fel om att de var de ansvariga som Danski tack och lov rättade. Men grundproblemet som jag upplevde med att Google blev spammade var att man kom aldrig så långt i den diskutionen med prospekten om att höja klickpriset som du riktigt påpekade att man kan göra. När de såg att Tradera låg och syntes under en till synes helt irrelevant sökord med dessutom 3 - 4 st annonser på olika domäner .se, .com. org,.net så skrev de ner värdet totalt på den typen av marknadsföring. Självklart så påpekade vi det till Google och vi var tydligen långt ifrån de enda som gjorde så och det har ju blivit lite bättre numera. Hoppas du förstår vad jag upplevde som mindre bra bättre nu. Vidare så tycker jag nog att de kunde ta bort alla andra sökkanaler som ligger och hoppas på att de kan konvertera in Googleanvändarna till deras sökkanaler, men de tjänar nog hyfsat med pengar på dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nej, du får inte bortse från att han hade en vinst från början med, från början var vinsten 100% vilket var 10:-.
Sen ökade vinsten med 487% ursprunglig vinst + vinstökning = nuvarane vinst 10 + (10 * 4,87) = 58,7 Jokerr och elprisguidens sätt att räkna hade vart rätt om det hade stått "Vinsten ökade till 487% av vad den var för två veckor sen" Egentligen är det ju skitsamma för alla förstår elprisguidens poäng. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
(Och det heter en video, två videor. Videos är så fult ... ) |
||